-
Sågs ni länge? Bara för sex? Varför tog det slut?Anonym (Collection) skrev 2023-10-18 14:32:16 följande:Jag saknar hon jag hade känslor för senast, en yngre tjej. Aldrig träffat nån som henne. De flesta sa att jag bara var kåt. -
Vad fint. Varför tog det slut? :(Anonym (JSS) skrev 2023-10-18 17:56:01 följande:Jag saknar min senaste. Dejtade över nätet i två månader våran första dejt var otrolig. Och jag saknar hennes leende. Hur hon strålade när hon såg på mig. Hennes beröring och underbara skönhet. Saknar sättet hon var mot mig hur snäll vänlig och kärleksfull hon var, men som sen dog. Saknar att få se henne glad och sprallig med sina små smilgropar. Se hur hon behandlar andra och sättet som folk dras till henne. Hon utstråla nått magiskt som inte bara jag märker, alla dras till henne, pratar med henne frågar om saker, ja allt.
Saknar att ha henne bredvid mig i sängen att få stryka mina fingrar över hennes underbara kropp. Leka med hennes hår och kyssa henne. Känna doften av henne som jag fortfarande kan känna när jag tänker på henne. Saknar känslan man fick när man vakna på morgonen och se henne där, min tjej som jag älskar. Ligga där fridfult bredvid mig.
Men nu kommer jag troligtvis aldrig att få träffa eller prata med henne igen och det är nått som smärtar mig djupt. Hon kommer nog alltid finnas kvar i mitt hjärta.
-
Det är hemskt jag vet, jag är i samma sits. Blev aldrig nåt och i en annan plats i livet så hade det sett nog helt annorlunda ut :( Hur länge sågs ni?Anonym (Collection) skrev 2023-10-18 17:46:17 följande:Blev aldrig nåt, jag var olyckligt kär. Men jag saknar henne. Drömde om henne inatt, varför ska man plågas så?
-
På vilket sätt unik?Anonym (Collection) skrev 2023-10-19 07:35:13 följande:Ja, man är väl nån slags masochist. Jag kan fortfarande tänka på henne trots att jag aldrig egentligen fick nåt från henne, förutom att hon fick mig att känna mig otillräcklig.
Jag kollar också hennes facebook ibland, men det händer aldrig nåt där. I flera år så hade jag inte ens ett foto på henne, förrän hon dök upp där.
I fallet med henne så var det mest hennes utseende jag föll för.
Tjejen som jag jag var olyckligt kär i däremot, hon var så charmig och jag har aldrig träffat nån som henne, helt unik. Så jag förstår hur du menar. -
Häftigt att få uppleva en sån person.Anonym (Collection) skrev 2023-10-19 08:16:25 följande:Allt. Hennes humor, hon var så töntig ibland, samtidigt som hon var tuff andra gånger, skärpt, hennes blick, ibland var hon så gullig så jag bara smälte.