-
Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna.Varsågoda, dela med er!Respektera dock alla regler som gäller här på FL
-
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
-
Jag reagerade inte på att de kunde vara oäkta.Anonym (Jos) skrev 2024-01-31 12:11:21 följande:
Jocke
Tackar.
Sen förstår jag att vissa män inte gillar fejk. Så får man ju tycka också. Av min erfarenhet är det dock inte en majoritet tack å lov.
Jag tycker de är vackra, väldigt vackra. -
Mm, förstår din position och såklart dina val. Anser som jag nämnt dina bröst är fina och ser äkta ut. Vilka framsteg i branschen. 👍Anonym (Jos) skrev 2024-01-31 10:36:16 följande:
Anonym- det som syns är ju mitt eget iaf. Det innanför ser man inte. Om man tänker så ;) Tack å lov gör kirurgerna så bra jobb nu att skillnaden inte ens känns så tydligt.
Det jag hade innan skulle jag inte heller kalla bröst så I valet mellan fejk och inga ville jag hellre ha fejk.
Själv har jag B-kupa ja A-kupa i BH-modeller. Men jag är nöjd med form och utseende. Ges komplimanger. Vore jag modigare kunde jag absolut lägga upp ett par foton här, men vanans makt får mej att avstå. Solar toppless på stranden på franska rivieran 😊 -
Klart du ska lägga upp.Anonym (Q) skrev 2024-01-31 19:16:12 följande:Mm, förstår din position och såklart dina val. Anser som jag nämnt dina bröst är fina och ser äkta ut. Vilka framsteg i branschen. 👍
Själv har jag B-kupa ja A-kupa i BH-modeller. Men jag är nöjd med form och utseende. Ges komplimanger. Vore jag modigare kunde jag absolut lägga upp ett par foton här, men vanans makt får mej att avstå. Solar toppless på stranden på franska rivieran 😊
Det är inte värre än just sola topless och så låter det som att du har något fint som gömmer sig. :)
Storlek har noll betydelse på bröst alla former och storlekar anser jag vara kvinnliga och vackra. -
Om du hetsar lite till så kanske hon lägger upp en bild.Firepants skrev 2024-01-31 21:20:45 följande:Klart du ska lägga upp.
Det är inte värre än just sola topless och så låter det som att du har något fint som gömmer sig. :)
Storlek har noll betydelse på bröst alla former och storlekar anser jag vara kvinnliga och vackra.
Annars får du bli lite mer desperat, eller? -
Haha någon som inte fått nått på ett tag hör jag. 🤣Anonym (?) skrev 2024-01-31 21:44:07 följande:Om du hetsar lite till så kanske hon lägger upp en bild.
Annars får du bli lite mer desperat, eller? -
@ Q
Ja storleken i sig säger inte så mycket om hur fina de är, så länge det inte är nästan platt (in my opinion). Personligen tycker jag inte nödvändigtvis större är finare. Dina är säkert fina också. -
Jag klarar mig, men behöver inte hetsa efter bilder på nätet.Firepants skrev 2024-01-31 21:49:55 följande:Haha någon som inte fått nått på ett tag hör jag. 🤣
Annars kan du ju googla så kan du ju få de hur många tuttar som helst.
Kanske om du googlar rätt så tar någon av sig små-byxorna också - vilken lycka! -
Ja tänka sig. 🤣🤣Anonym (?) skrev 2024-01-31 21:59:20 följande:Jag klarar mig, men behöver inte hetsa efter bilder på nätet.
Kanske om du googlar rätt så tar någon av sig små-byxorna också - vilken lycka!
Ett tips håll dig till snöflingevforum när du är så lättstött. -
Eh, hur tänker du här?Anonym (?) skrev 2024-01-31 21:59:20 följande:Jag klarar mig, men behöver inte hetsa efter bilder på nätet.
Kanske om du googlar rätt så tar någon av sig små-byxorna också - vilken lycka! -
Hm jag ska precis börja försöka skaffa barn på egen hand. Varje insemination kostar ca 25 000 kr i Danmark. En kompis ( killkompis förstås) föreslog att jag skulle skapa en tinderprofil och skriva att jag letar efter män som är villiga att ställa upp !😆
Men att ligga bara för att spara 25 000 gör ju en till.. ja ni vet...!!!
Men vore ett intressant experiment att se om män skulle nappa på det. No strings attached sex men till pris att av kanske göra någon gravid. Och vore intressant att se vilken typ av män som skulle svara!! Man vill ju inte ha en psykopat som far...