• pojke 22

Endast intima bilder, gör någon

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 
    Varsågoda, dela med er!
    Respektera dock alla regler som gäller här på FL
  • Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
  • Anonym (X)
    Anonym (Jos) skrev 2024-02-01 12:04:29 följande:

Hm jag ska precis börja försöka skaffa barn på egen hand. Varje insemination kostar ca 25 000 kr i Danmark.  En kompis ( killkompis förstås) föreslog att jag skulle skapa en tinderprofil och skriva att jag letar efter män som är villiga att ställa upp !😆 
    Men att ligga bara för att spara 25 000 gör ju en till.. ja ni vet...!!!
    Men vore ett intressant experiment att se om män skulle nappa på det. No strings attached sex men till pris att av kanske göra någon gravid. Och vore intressant att se vilken typ av män som skulle svara!! Man vill ju inte ha en psykopat som far...

Hade jag inte varit så gammal så skulle jag gärna ställt upp helt utan krav...
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-31 21:56:13 följande:

@ Q

Ja storleken i sig säger inte så mycket om hur fina de är, så länge det inte är nästan platt  (in my opinion). Personligen tycker jag inte nödvändigtvis större är finare. Dina är säkert fina också. 

Ja jag är pleased! 😊
  • Anonym (???)
    Anonym (Jos) skrev 2024-02-01 12:04:29 följande:

Hm jag ska precis börja försöka skaffa barn på egen hand. Varje insemination kostar ca 25 000 kr i Danmark.  En kompis ( killkompis förstås) föreslog att jag skulle skapa en tinderprofil och skriva att jag letar efter män som är villiga att ställa upp !😆 
    Men att ligga bara för att spara 25 000 gör ju en till.. ja ni vet...!!!
    Men vore ett intressant experiment att se om män skulle nappa på det. No strings attached sex men till pris att av kanske göra någon gravid. Och vore intressant att se vilken typ av män som skulle svara!! Man vill ju inte ha en psykopat som far...

Trodde detta var en bildtråd!? Starta en ny tråd för ditt personliga surrogatpappaexperiment istället! Om du nu tror att du därav kan se vilken typ av män som skulle nappa på erbjudandet...
  • Anonym (Jos)

Självklart du har helt rätt. Att säga någonting lite ot är förstås inte ok. 

• Anonym (X)
    Anonym (Jos) skrev 2024-02-02 16:11:44 följande:

Självklart du har helt rätt. Att säga någonting lite ot är förstås inte ok. 

Om jag är lämplig så ställer jag upp trots min ålder...
  • Anonym (?)
    Kontakt skrev 2024-02-11 20:03:35 följande:
    Nice! 😍❤️
    Fina lökar men för liten kasse
  • Bondfrun
    Anonym (?) skrev 2024-02-11 20:05:02 följande:
    Fina lökar men för liten kasse
    Lökarna har precis varit ute och luftat och inte stoppats ner ordentligt i kassen igen då dem snart skulle ut ur den och i en annan 😉
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon