• Kaede

FWB

Hur kommer det sig att ja och nej-alternativen inte är lika? Om kvinnan svara nej följs det automatiskt av ett usch? det betyder ju att alla kvinnor som svarar nej automatiskt i din tråd också säger att de tycker att det är usch. Medan männen som svarar nej inte gör det med ett usch. Så här är det i väldigt många trådar med omröstning där män och kvinnor ska svara för sig. Hade det inte varit rimligare att bara be om
    man-ja,
    man -nej,
    kvinna-ja och
    kvinna -nej
    som det är nu lägger du värderingar i svaren ock dessa kopplar du till kön. Men det kanske är meningen? 

• Kaede
    Anonym (VMF) skrev 2023-10-19 16:10:41 följande:
    Ingen tanke alls bakom, ville bara variera svaren. Allt måste väl inte vara på blodigt allvar Solig
    Varför ens ha en omröstning då? Om du inte vill diskutera det? Vad ska du ens med svaren till? Du hade garanterat fått bättre svar om du gett bättre alternativ eller?. Skippar omröstningen. Det är även  lite positionering  i ditt svar. Genom att undra om ?allt inte måste vara på blodigt allvar med en som efter lyckas du få mig att framstå som torr eller för ok eller vad du vill. Rent retoriskt är det en kass trådsmalt. Den som inte  identifierar sig varken med ge mig eller usch men kanske med jag vill ha eller nä men har fel kön kan ändå inte svara. Men jag tror mig gissa vem du är i andra trådar och jag tror att du vill ha en polarisering mellan kön i dina svar. Du kommer säkert att lyckas. 
Svar på tråden FWB