• Anonym (kläder)

Erfarenheter Bonprix

Hej, jag får en massa reklam för Bonprix kläder. Jag tycker de ser snygga ut. Men blir jag lurad av bilderna?
    Berätta gärna era erfarenheter från Bonprix

• Svar på tråden Erfarenheter Bonprix
  • Pascal

Har beställt därifrån två gånger och är supernöjd! Väldigt sköna kläder i bra kvalitet tycker jag med tanke på priset. kommer definitivt att köpa därifrån igen! :)

• Anonym (Tea)

Beställde för första gången därifrån för nån månad sen. Trosor som sitter väldigt bra och är sköna. Sen köpte jag leggings men där blev linningen helt oformlig efter några ggr och de blev noppriga. Snygga kläder men jag tror att kvalitén kan variera tyvärr. 

• Fjäril kär

Bonprix är som gammal hederlig postorder tycker jag.  Det är som typ Ellos. Vettiga kläder. Bra priser och du får det du beställer. 
    Köpt mycket jeans därifrån. 

• Anonym (Mimmi)

Jag har varierade erfarenheter.
    Alla plagg var i mycket god kvalite, köpt damkläder,barnkläder och sängkläder. 

En gång blev det en jättemiss och några plagg var skrattretande STORA. Jag har storlek M och en tunika jag beställde måste ha varit xxxxl😅

Kan tänka mig att beställa därifrån trots ett misslyckat köp.

• Anonym (öö)

Jag har handlat 6-7 ggr. Storlekar har funkat, jag har handlat både klänningar, toppar och bh. 
    Enda gångerna jag inte blivit nöjd är när jag handlat kläder med mycket vitt i. Då har de antingen inte varit så vita som på bilden utan mer naturvita, eller varit lite för genomskinliga för mig, vilket kanske inte såg ut så på bilder (men det är väl en smaksak). 

Har även köpt jättetrevliga badrumsmattor av bra kvalitet. 

• Jemp

Bara bra erfarenhet. Ganska stora i storleken. 

Svar på tråden Erfarenheter Bonprix