• Anonym (Anonym)

Katia förtjänade inte att vinna Förrädarna!

Jaha, nu har Katia Mosally vunnit Förrädarna 2023. Är jag den enda som tycker att det är orättvist? Jag menar, hon kanske kan vara lättad och glad över att ha vunnit, men det betyder inte att hon var den mest värdiga vinnaren.

Visst, hon säger att det har varit psykiskt påfrestande och att hon haft roligt, men vad har hon egentligen gjort för att förtjäna den stora vinstsumman? Det verkar som om hon bara har ljugit och manipulerat för att komma framåt i spelet. Att Hasse Aro gick på hennes lögner är inte direkt imponerande.

Jag hoppas verkligen att människor inte kommer att ändra sin uppfattning om henne. Det är svårt att tro på någon som har visat sig vara så opålitlig och lögnaktig. Kanske borde vinnarna i Förrädarna väljas utifrån moral och ärlighet istället för att belöna människor som agerar som parasiter. Bara en tanke...

• Svar på tråden Katia förtjänade inte att vinna Förrädarna!
  • Anonym (s)

Fan vad trist att avslöja det i rubriken t.om, vad är du för elak person?

• Anonym (Hmmm ....)

Hon spelade spelet bäst av alla och förtjänade verkligen att vinna!

• Anonym (öö)
    Har inte sett programmet. 

Men du, Sara tycker till, försöker visst låta upprörd för att folk ska bli nyfikna och i bästa fall googla på de artiklar du vill att vi ska klicka på. 
  • IceKitten

Nu har jag inte ens sett programmet men bara namnet på det (du vet, Förrädarna") tycker jag pekar åt att det vore fullkomligt galet att vinnaren ska vinna pga sin moral och ärlighet...

• Anonym (A)
    Anonym (Hmmm ....) skrev 2023-10-22 21:03:04 följande:

Hon spelade spelet bäst av alla och förtjänade verkligen att vinna!

Precis
  • Anonym (P)

Katia förtjänade ABSOLUT att vinna! Att ljuga och bedra är ju det förrädarna ska göra. Hon spelade spelet klockrent - jag är mycket imponerad!

• Anonym (A)
    IceKitten skrev 2023-10-22 21:06:22 följande:

Nu har jag inte ens sett programmet men bara namnet på det (du vet, Förrädarna") tycker jag pekar åt att det vore fullkomligt galet att vinnaren ska vinna pga sin moral och ärlighet...

Så sant
Svar på tråden Katia förtjänade inte att vinna Förrädarna!