Inlägg från: Anonym (Ammi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ammi)

Är ni rädda för muslimer?

rn85bn skrev 2023-10-26 09:56:00 följande:
    De har ju knappast en skylt på sig som säger vilken av dem de är så inte orimligt att vara rädd för alla muslimer..
    Visar är det så. Jag förmodar du är rädd för alla män också eftersom du inte kan se vem som är våldtäktsman. Och alla ungdomar eftersom du inte vet vem dom ska rycka din väska.
  • Anonym (Ammi)
    rn85bn skrev 2023-10-27 14:30:59 följande:
    nu är jag man men om väskryckningar och våldtäkter eskalerat i världen som islamistisk terror gör, plus har det religiösa stödet bakom på nåt sätt, hade jag definitivt varit rädd på det sätt du sa..

Så du är bara rädd om det finns religion bakom? Hur kan du veta det, det syns ju inte på folk? 

Våldtäkt har väl inte eskalerat i världen utan har väl alltid varit ganska vanligt, t om lagligt i vissa länder. Men du tycker alltså inte att kvinnor ska vara rädda för män, eftersom det inte eskalerat utan alltid funnits på en jämn nivå?

• Anonym (Ammi)
    rn85bn skrev 2023-10-27 14:30:59 följande:
    nu är jag man men om väskryckningar och våldtäkter eskalerat i världen som islamistisk terror gör, plus har det religiösa stödet bakom på nåt sätt, hade jag definitivt varit rädd på det sätt du sa..
    Fast även en man kan vara rädd för våldtäktsmän. För de flesta män har mammor, systrar, kvinnliga kusiner, kvinnliga vänner eller släktingar. 
  • Anonym (Ammi)
    rn85bn skrev 2023-10-28 12:25:11 följande:
    Vilket svammel 

Ingen har sagt att rädsla är rationellt 

Du kan alltså inte bemöta det jag skriver? Där ser man. 

Svar på tråden Är ni rädda för muslimer?