sara8888 skrev 2023-11-18 09:01:31 följande:
Hej,
va fina ni är med era heja rop 😅
jag har valt att se detta med lite olika ögon. 1/67 är ju endast 1,5% risk att det ska vara något fel, och slapp jag pröjsa för nipt själv 🙈
är det fel på barnet så får jag helt enkelt ta ställning då. Kanske är meningen att jag inte ska börja om, utan faktiskt släppa och gå vidare.
men man undrar ju vad som gör att jag får så dåliga resultat. det enda jag kan tänka mig är att jag är gammal. Men ni är ju lika gamla lixom 😅
är fullt frisk, vältränad och har ett bra levene. kan det påverka att min man är 43 oxå? Så ingen av oss är ju unga lixom.
denna graviditet har varit allt från mysig tyvärr. Känner inget lyckorus alls, försöker att hitta lyckan hela tiden. har mest mått illa och har ett extremt dåligt humör. Vet inte om nån av er lider av Pms annars? Men det gör jag och denna graviditet är 1000g värre än PmS, stackars min fam. Och ett dåligt kub test på det stillade inte min oror direkt.
sorry för långt och beklagande meddelande. Vill inte påverka er negativt. Men behövde skriva av mig.
Ja precis. Det låter ju oftast så dåligt med 1/67. Men är ju inte så stor risk ändå. Men förstår verkligen din oro.
jag fattar inte heller riktigt hur dom får fram resultatet. Vi är ju i samma ålder som sagt.
haha jo jag har pms i vanliga fall & jag kan säga dig att jag kände precis som du. fruktansvärt dåligt humör. var som att nån drog ner en ridå o så blev jag sjukt arg för ingenting.
men det blev faktiskt bättre typ v 13-14. Jag tror det blir löttare när kroppen ställt om sig med alla hormoner o då kunde jag också börja se fram emot allt lite mer. O såklart vill man också vara så säker det går att allt ser bra ut innan man vågar börja glädjas.
jag kan få svackor än. Är mycket annat i livet som är rätt stökigt nu. så är inte en helt harmonisk graviditet öht.