Inlägg från: Anonym (Chockad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Chockad)

Han runkar bakom min rygg

Anonym (R) skrev 2023-11-05 00:05:20 följande:

Jag joggar en gång i veckan, går på spinning en gång i veckan och rider en gång i veckan. Jag har svårt att träna obegränsat pga diskbråck och slitna knäleder. Jag har svårt att tro att min viktuppgång skulle vara problemet. Är 177 cm lång och väger kring 90 kg. Det är väl inte hela världen? 

Han har valt mig i vetskapen kring mina hälsoproblem med ryggen och benen. Jag vet att det börjar bli bråttom med att skaffa barn pga åldern. Jag upplever att det enbart är jag som fått planera allting. Jag har tagit till mig om råden och inte lagt överdrivet fokus kring befruktning utan piffade faktiskt till mig häromkvällen. Föreslog att han skulle köpa ett par flaskor vin (alkoholfritt till mig mtp att försöka bli med barn). Hade köpt hem räkor och köpt ett snyggt underklädesset. Väntade tålmodigt i soffan. Han kom hem senare än tänkt och jag försökte förföra honom. Men det hela föll platt och han sa att han kände sig febrig. Vad gör jag för fel? 

90 kg?! du väger ju snarare 30 kg för mycket och inte 10 kg som du skrev i din trådstart. Var glad att din man åtminstone tänker på din hälsa, du är berättigad en viktoperation med den vikten! Nästan 100 kg. Förstår inte hur du kan ta så lätt på detta.
Svar på tråden Han runkar bakom min rygg