• Anonym (R)

Han runkar bakom min rygg

Min sambo runkar bakom min rygg. Spelar ingen roll hur mycket jag gråter eller säger till. (kom på honom nyligen
    han har även pikat om min vikt. Vi ska skaffa barn men bli ju svårt när man inte ligger. vi har försökt två år snart och nu finns inget sexliv kvar. han tar även till porr ibland vilket gör att jag se svart!! vad göra?? 

• Svar på tråden Han runkar bakom min rygg
  • Anonym (R)

Någon med tips ?? 

• Anonym (Liten)

Självklart ska ha få tillfredställa sig själv utan att du blandar dig.

men är det så att han intr vill ha sex med dig så kanske du ska fråga dig om han verkligen vill skaffa barn eller om han tappat sin attraktion till sig. Jag säger inte att du ska ändra dig för honom, men vill du verkligen skaffa barn med någon som kanske inte är redo eller älskar dig på rätt sätt?

• Anonym
    Dessanheterjag skrev 2023-10-30 22:15:33 följande:

Galet knäpp du är, alla har rätt till också ett egent sexliv också.
    .

ts skriver ju att de inte ligger
  • Anonym (g)
    Anonym skrev 2023-10-30 22:19:34 följande:
    ts skriver ju att de inte ligger
    Med varandra. Sexliv med sig själv...
  • Anonym (g)

Är det verkligen så svårt, skaffa barn i ett dåligt förhållande???! Bryt upp.

• Anonym (Mx)
    Anonym (R) skrev 2023-10-30 22:07:44 följande:
    Han runkar bakom min rygg

Min sambo runkar bakom min rygg. Spelar ingen roll hur mycket jag gråter eller säger till. (kom på honom nyligen
    han har även pikat om min vikt. Vi ska skaffa barn men bli ju svårt när man inte ligger. vi har försökt två år snart och nu finns inget sexliv kvar. han tar även till porr ibland vilket gör att jag se svart!! vad göra?? 

Solklart fall. Han pikar din vikt och kör sitt eget race istället för gemensamt sexliv.

Ingen av er är nöjda, och ändå vill ni skaffa barn? Låter som en relation att satsa på! Not
  • Anonym

Han pikar din vikt, psykisk misshandel
    Ni har inget gemensamt sexliv, men han sitter och runkar till andra tjejer.

Fundera en gång till på om du verkligen vill skaffa barn med honom. 

• Anonym (R)

Tack för era svar
    Jag undrar om någon varit med om samma sak. Jag vill verkligen ha barn och börjar bli till åren. Är det någon som provat familjeterapi eller sexualrådgivning här på forumet och har erfarenhet att dela med sig av? Jag tror att detta med vikten är någonting han gärna skyller på. det råde en stor smalhets i samhället. jag har kanske gått upp mellan 10-15 kg i trivselvikt efter 10 år tillsammans. ingenting ovanligt i 40-årsåldern tänker jag? Min mamma och syster hade inte ens noterat detta! 

Svar på tråden Han runkar bakom min rygg