• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • frankielovie
    Iriss skrev 2023-12-15 06:44:57 följande:
    Är helt chockad, har inte haft ett enda symptom den här gången trots att jag känt efter sådär som man gör (förra gången jag blev gravid hade jag alla möjliga tecken innan). Håller alla tummarna för att den stannar, förra gången blev det missfall. 🙏
    Åh wow grattis! Vilken känsla!!! Plus
  • frankielovie
    inezp skrev 2023-12-14 12:54:21 följande:

Jag, inklusive många andra, har äggvitesekret ganska långt innan själva ägglossningsdagen! Och precis som du skriver så finns då inte sekretet kvar på dagen för varken LH-peak eller nästkommande dagar.
    Trots att man har en regelbunden cykel så kan ju kroppen bli lite knäpp ibland och flytta på ÄL.

Skulle mao eventuellt lita på testerna (i kombination med tempen) :) 
    Håller tummarna för dig! Glad

Tack för svaret! :) Ja, kroppen är verkligen expert på att överraska ibland. Min senaste mens lät sig vänta i tre dagar, trots att den vanligtvis är som ett schweiziskt urverk.

Vi passade på att vara riktigt aktiva den veckan jag hade sekret och tänkte typ: "Nu ska vi inte missa några möjligheter!", haha. Men om ägglossningen bestämde sig för att dyka upp denna vecka har vi bara hunnit med en omgång hittills, och det var två dagar före ägglossningen. Tålamod, som de säger... :)

• bebissugen91

Är på  äl +6-7 och känner molande värk i magen. Känns typ som mensvärk. Har kommit och gått lite senaste timmarna. Brukar aldrig känna så. Kan det vara implantation så tidigt? 👀

• Natalina1451

Äntligen börjar det hända något här 2 veckor efter skrapning idag, och drygt 7 veckor efter sent missfall 🙏 
    håll tummarna att det blir ägglossning i dagarna 🤞🏻 kanske hinner få in ett bim i December ändå.
  • Embarazada
    pannkakssmet skrev 2023-12-14 14:14:13 följande:

Hej på er! Skulle behöva era ögon och åsikter om dessa test är positiva eller om det är precis på gränsen att äl sker snart. Börjar testa tidigt då jag fick äl CD 10 förra cykeln.

Dagens test, CD 10. NC säger positivt på detta och tidigare test? Premom anger detta som 0.63/hög.

La det intill de tidigare testerna men de har torkat och är svåra att "jämföra" med. Dagens längst ner. NC har tolkat alla som positiva, men inte premom. Är dagens test jag är osäker på, tidigare har jag tyckt varit svagare än kontrollstrecket. 

Såhär brukar mina positiva test se ut. Fotat inom tidsramen ☺️
  • pannkakssmet
    Embarazada skrev 2023-12-15 11:58:38 följande:
    Såhär brukar mina positiva test se ut. Fotat inom tidsramen ☺️
    Ja, det är så dom ser ut på riktigt. När jag laddar upp dom ser dom jättenegativa ut ser jag nu 😅

Får ligga på helt enkelt o hoppas på det bästa 🙈 Haft såhär "starka" (får man väl ändå säga) i snart 3 veckor, gick ner lite under mensen. Brukar annars bara ha tydliga streck ca 5 dagar per cykel.
  • Gbgmamma

Bim i morgon, jag tog ett test idag som var negativt så det blir nog mens för mig i helgen

• Juliab
    Gbgmamma skrev 2023-12-15 20:52:10 följande:

Bim i morgon, jag tog ett test idag som var negativt så det blir nog mens för mig i helgen

Samma här. Jag försöker hålla hoppet ute tills mensen kommer men det ser ju inte ljust ut. 
  • Gbgmamma
    Juliab skrev 2023-12-15 21:14:28 följande:
    Samma här. Jag försöker hålla hoppet ute tills mensen kommer men det ser ju inte ljust ut. 
    Attans då :( håller tummarna för dig. Har du några symptom? 
  • Juliab
    Gbgmamma skrev 2023-12-16 00:19:18 följande:
    Attans då :( håller tummarna för dig. Har du några symptom? 
    Ja jag tror jag känt lite lätt illamående för några dagar sedan, kissar oftare, trött. Men det kan vara inbillning för att jag så gärna vill bli gravid. 
Svar på tråden Bim december 2023