• Anonym (K)

Vuxen man med Snapchat.

Att han har för vana att sexchatta och är oseriös, kanske att han också är en player som håller på med flera samtidigt. Det finns ingen anledning för personer som dejtar att använda Snap för att kommunicera.

• Anonym (K)

En annan möjlighet är att han är i en relation redan och därför vill använda Snap.

• Anonym (K)
    Anonym (r) skrev 2023-11-02 16:01:32 följande:

Inte mycket mer än att han använder ett väldigt vanligt kommunikationsmedel. Hade varit värre med KiK...

Visst han kan vara i ett förhållande men han kan också inte vilja dela med sig av all personlig info direkt.

Snap är väl ändå värre? Som gjort för att skicka nakenbilder utan att något sparas, till skillnad från Kik.
  • Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-02 16:19:36 följande:

Nej singel är han men jag är ändå lite vaksam att han frågar om snap de första han gör. Nu skickar han bilder på Messenger istället men mest på saker han gör o inte på sig själv. 

Ha. Har dessutom vart gift ett antal ggr och med en tjej så Ung så de kunde vart hans eget barn.
    Röd flagg?

Rätt uppenbart.... Flera flaggor.
  • Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-02 16:53:39 följande:
    Förlåt att jag vill bara fråga runt lite vad andra tycker. Jag har vart oerhört dålig på att se röda flagg tidigare så jag ville bara höra lite vad andra tycker
    Ja förlåt att jag svarade...? Du lär inte vara ensam om att inte se röda flaggor, FL är fullt av såna människor.
  • Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-02 17:47:45 följande:

Vad det ni som röda flaggor med den här mannen? 

snap och eller att han vart gift o har barn med en kvinna ung nog att vara hans dotter?

Snap i hans ålder, att han ens tar upp det, gift flera gånger och åldern på tidigare frun.
  • Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-03 19:47:28 följande:

Ja han verkar faktiskt omogen. 

fan jag orkar inte ens försöka dejta längre. 

Håller med. Man blir riktigt trött på dem alltså...
Svar på tråden Vuxen man med Snapchat.