Vuxen man med Snapchat.
Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap?
Under dejt stadiet
Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap?
Under dejt stadiet
Att han har för vana att sexchatta och är oseriös, kanske att han också är en player som håller på med flera samtidigt. Det finns ingen anledning för personer som dejtar att använda Snap för att kommunicera.
En annan möjlighet är att han är i en relation redan och därför vill använda Snap.
Jag tänker att han vill ha bilder.
Inte mycket mer än att han använder ett väldigt vanligt kommunikationsmedel. Hade varit värre med KiK...
Visst han kan vara i ett förhållande men han kan också inte vilja dela med sig av all personlig info direkt.
Inte mycket mer än att han använder ett väldigt vanligt kommunikationsmedel. Hade varit värre med KiK...
Visst han kan vara i ett förhållande men han kan också inte vilja dela med sig av all personlig info direkt.
Nej singel är han men jag är ändå lite vaksam att han frågar om snap de första han gör. Nu skickar han bilder på Messenger istället men mest på saker han gör o inte på sig själv.
Ha. Har dessutom vart gift ett antal ggr och med en tjej så Ung så de kunde vart hans eget barn.
Röd flagg?
Nej singel är han men jag är ändå lite vaksam att han frågar om snap de första han gör. Nu skickar han bilder på Messenger istället men mest på saker han gör o inte på sig själv.
Ha. Har dessutom vart gift ett antal ggr och med en tjej så Ung så de kunde vart hans eget barn.
Röd flagg?
Varför frågar du ens? Du ser det inte själv?
Jag hade sprungit för livet och därefter blockat idioten.
Röd flagg?
men gumman han är ju rik och kommer försörja alla din hus i alla länder