Inlägg från: Anonym (Spenat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spenat)

Vuxen man med Snapchat.

Jag skulle säga att det går inte att svara på rakt av.
    Själv skaffade jag inte snap med rent mjöl i påsen men en del har det som bara en social app med kompisar och släkt och så.

Andra använder tydligen whatsapp för sina äventyr. Det var nyheter för mig eftersom jag bara vet att folk använder den i jobbet. Jag tycker att det vore  väldigt riskabelt att korsa sexting och en app man skriver till kunder och kollegor med, men okej, om de vill ta den chansen så?

• Anonym (Spenat)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-02 17:47:45 följande:

Vad det ni som röda flaggor med den här mannen? 

snap och eller att han vart gift o har barn med en kvinna ung nog att vara hans dotter?

Det senare är väl en rätt mycket större röd flagga, skulle jag säga.
  • Anonym (Spenat)
    Anonym (S) skrev 2023-11-03 00:56:20 följande:

När "folk" frågar mig om snääääp , jag är 40, så svarar jag alltid "Finns det verkligen normalbegåvade människor över 14 som anväder det??". Deras reaktion brukar vara svar nog.
    Seriös, varför hålls vuxna människor på en community där grejen är att man skickar bilder till varandra som försvinner svarast möjligt???

För att vi har ett roligare sex(t)liv än vad du har, troligen.
  • Anonym (Spenat)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-03 17:11:24 följande:

Men sms? Messenger? 

varför snap?

Jag har redan skrivit ovan att min anledning att ha snap inte är helt rumsren, så får du tänka ut resten själv.
  • Anonym (Spenat)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-03 17:22:42 följande:
    Jag är inte ute efter nån att sexchatta med. Söker en seriös relation ?
    därföt Tycker jag att snap är rätt så onödigt i de här läget. 
    Kanske det.

Men det kan vara lättare att verkligen berätta vad man gillar i en text som man vet raderas om 24 h, eller direkt när någon läst den, om man ställer in appen så.

Min erfarenhet är att heta träffar kan bli mycket bättre om man har en aning om vad som väntas hända, och vad den andra tycker om.
  • Anonym (Spenat)
    Anonym (S) skrev 2023-11-04 15:22:42 följande:
    Eller så är det så att jag faktiskt HAR ett sexliv och inte behöver sitta på nätet och tigga bilder av random människor?
    Det är inte random personer och vi ses givetvis också. Jag gillar att bygga spänning med sexting, och andra med.
Svar på tråden Vuxen man med Snapchat.