Anonym (Mipp) skrev 2023-11-07 17:28:26 följande:
Alla som nobbar honom är ju ändå bara "feminister" som han ändå inte vill ha. Så, så många "feminister"
Jag försöker inte så mycket längre så de senaste åren, 5 kanske har jag faktiskt nobbat fler än jag själv blivit nobbad. Därmed inte sagt att det är särskilt många :)
Anonym (In your dreams only) skrev 2023-11-07 17:24:04 följande:
Lycka till med att hitta en kvinna som inte ställer krav säger jag bara. Särskilt bland såna ca 30 år yngre än dig själv

30 år yngre än mig själv är 6 år. Men se på saken ur den här vinkeln då: Boogies flickvän är störd i huvudet, därför kan hon älska Boogie. Utseende och ålder har minimal inverkan på om en kvinna är störd i huvudet eller ej. Även en jämnårig, lika överviktig och på alla vis motsvarande kvinna på samma nivå siktar mycket högre än Boogie.
Varför skall då en sådan som Boogie försöka på sin egen nivå? Hans chanser är lika låga där som när han siktar högt. Så för män, egentligen alla som är sämre än snittet finns det inget att förlora och allt att vinna på att sikta högt. Sikta högt och lågt ger samma minimala chans, varför då sikta lågt?