Anonym (Våga drömma) skrev 2023-11-07 12:03:43 följande:
Intressant. Jag ser en incel som periodvis skriver ett flertal trådar. Utöver det extremt få incel trådar. Senast innan denna var min egen om 35åriga kvinnor som söker seriöst som ni säkert klassificerar som inceltråd. Är det ett träsk?
Anonym (In your dreams only) skrev 2023-11-
11:24:42 följande:
Jag tror att det rör sig om några få kufar som skriver under många alias. Både gnälltrådar om kvinnor och bisarra sextrådar som de hoppas ska dra till sig kvinnor.
Tråkigt att de inte tycks förstå att effekten blir den rakt motsatta när de ska äckla sig med sitt snuskprat. Önskar att såna trådar blev papperskorgade direkt istället för underhållna av dessa uppenbara troll. De förstör bara.
Kvinnan i Youtubeklippet lider också av något. Tycker det syns ganska tydligt i hennes ögon att hon inte är riktigt frisk. Tror knappast att en sund och stabil kvinna hade gett sig i lag med någon som ölmagen i klippet.
Kvinnan i klippet lider definitivt av något ja. Min egen hypotes är att hon har ett sjukligt behov av att vara snäll och omhändertagande. Kanske som en slags motreaktion på att inte haft detta själv alls i uppväxten och tänkt "sådär skall jag inte bli".
Det är ju givetvis tragiskt men hellre det än en 35årig kravmaskin som legat runt 15 år och nu vill hitta någon seriös och känner sig berättigad till att få det.
Länka till den tråden så kan jag berätta huruvida du startar en inceltråd eller inte.
fö så har jag absolut ingenting mot att män är singlar p g a att dom inte lyckas attrahera någon utanför sin egen liga. Gör det, men håll dig på din kammare. Tycker absolut inte att någon ska bli tillsammans med någon för att "nöja sig" känns inte rättvist mot den andra parten.
Jag har däremot ett problem när det spiller över och dessa män börjar klaga på kvinnor för att de tydligen uppfattat det som en slags rättighet som förvägrat dom. Offermentalitet, massa gnäll om "feministylande" för tydligen så är en snygg 20-åring som inte vill bli tillsammans med en 50-årig man med psykisk ohälsa, "feminist" (trots att saken naturligtvis inte har ett jota med "feminism" att göra, bara ett sätt att sprida förakt)
bara en massa gnäll, aggressiva attacker riktade över en oskyldig grupp människor, vars enda brott de begår är deras egen existens.