• Anonym (Emma)

Vad är min läggning?

Om man tycker om nästan inga män att ha sex med, är man då ens heterosexuell? Kvinnor är ännu svårare att bli attraherad av, men några gånger har det hänt. Det jag vill ha främst är nog en man tror jag. Men jag attraheras inte av män i allmänhet, då är det väl fel att kalla sig hetero?

• Svar på tråden Vad är min läggning?
  • Anonym (Emma)
    Anonym (K) skrev 2023-11-07 14:56:59 följande:

Om du inte har legat med en kvinna ännu så skulle du kunna göra det när du träffar på nån som du inte kan motså. Det kommer att säga dig en del.

Det skulle jag nog göra

Men jag tänker att om jag kanske inte är så bra på tjejsex så skulle det kanske inte bli bästa upplevelsen. Men skulle nog ändå fortsätta dras till attraktiva kvinnor och längta
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:07:17 följande:
    Kanske 8 män

Tror det är 4 kvinnor som jag velat men aldrig varit med en kvinna 
    Då låter det som att du är bisexuell. Om man nu nödvändigt måste ha en benämning. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:09:28 följande:
    Det skulle jag nog göra

Men jag tänker att om jag kanske inte är så bra på tjejsex så skulle det kanske inte bli bästa upplevelsen. Men skulle nog ändå fortsätta dras till attraktiva kvinnor och längta
    Det finns det andra som inte har problem med att du inte har tidigare erfarenhet. Viktigast är ändå den ömsesidiga attraktionen. 

Det är bättre att göra slag i saken än att bara gå runt och undra, det är min erfarenhet.
  • Anonym (Emma)
    New Dawn skrev 2023-11-07 15:12:45 följande:
    Då låter det som att du är bisexuell. Om man nu nödvändigt måste ha en benämning. 
    Fast jag gillar nästan inga män eller kvinnor. Alltså dessa är ju bara en promilles promilles bråkdel (eller vad det blir) av alla män och kvinnor. Det är alltså mer sannolikt att jag skulle ogilla män och kvinnor sexuellt än att jag skulle gilla dem.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (K) skrev 2023-11-07 15:22:06 följande:
    Det finns det andra som inte har problem med att du inte har tidigare erfarenhet. Viktigast är ändå den ömsesidiga attraktionen. 

Det är bättre att göra slag i saken än att bara gå runt och undra, det är min erfarenhet.
    :)

Då måste jag först kunna hitta någon attraktiv kvinna, som även är intresserad av kvinnor, och mig personligen. De jag gillat har haft män
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:28:01 följande:
    Fast jag gillar nästan inga män eller kvinnor. Alltså dessa är ju bara en promilles promilles bråkdel (eller vad det blir) av alla män och kvinnor. Det är alltså mer sannolikt att jag skulle ogilla män och kvinnor sexuellt än att jag skulle gilla dem.
    Varför lägger du så stor vikt vid personer du inte tänder på?!?? Jag tänder inte på män generellt, men skulle aldrig tänka att jag inte är hetrosexuell för det. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Emma)
    New Dawn skrev 2023-11-07 16:06:42 följande:
    Varför lägger du så stor vikt vid personer du inte tänder på?!?? Jag tänder inte på män generellt, men skulle aldrig tänka att jag inte är hetrosexuell för det. 
    Därför jag tycker jag borde gilla män och kvinnor mer om jag var bisexuell. Jag gillar ju inte män så mycket, bara en bråkdel av dem
  • New  Dawn
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 16:13:23 följande:
    Därför jag tycker jag borde gilla män och kvinnor mer om jag var bisexuell. Jag gillar ju inte män så mycket, bara en bråkdel av dem
    Jasså. Varför måste du gilla fler män?
    Jag kom ihog att apinskidåkaren Anja Person berättade att den första kvinna hon tände på var den hon nu är tillsammans med. Är inte hon homosexuell då? 
  • Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 16:13:23 följande:
    Jag gillar extremt få med, det gör mig inte mindre bi. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:30:26 följande:
    :)

Då måste jag först kunna hitta någon attraktiv kvinna, som även är intresserad av kvinnor, och mig personligen. De jag gillat har haft män
    Japp. Tinder och Her funkar. Fördelen med apparna är att då slipper man undra över läggningen, säger jag som flirtat runt irl när jag sett intresse hos nån snygging. Tinder är mer trekantsjägar-par, mindre sånt på Her.
Svar på tråden Vad är min läggning?