Mammabaddräkt, hjälp!
Var hittar jag en utan att ruinera ekonomin?
Var hittar jag en utan att ruinera ekonomin?
På Lindex har de en svart som jag köpte och jag gav bara 129:- om jag inte minns fel...
Simma Lugnt !
Lina och Marcus: När var det? Har för mig att de kostade 400 när jag var där för en månad sen.
Såg faktiskt några på Lidex i fredags! De fanns bland amningsbehåarna.
Kollade däremot inte priset,då det inte är något som är aktuellt för mig.
Hej
Min svarta mammabaddräkt på Lindex kostade 229 kronor. Den har varit bra, men man är ju inte så snygg i den...
Jag använder samma bikini som jag hade innan..funkar perfekt, då mina bröst inte växt ur sin vanliga storlek trots att jag är i v. 36..
Nätbutiken 4mom har lite olika från 259 kr www.4mom.se/default.aspx
Vill också ha tips! Lindex storlekar är för små för mig... och på nätet törs jag inte beställa, då blir säkert storleken fel... Finns det mammabikinisar/baddräkter i sportbutiker? Har inte hittat några hittills, annat än på Lindex..
Summerflower: Då har du tur. Jag hade en trekantsbikini innan graviditeten men den ser hemsk ut på mig just nu. Döljer bara minimalt.
Heleri: Ja, jag tittade på de tidigare, men är väldigt skeprisk mot Onesize. Den blommiga var lite så där.
Jag kör med bad shorts och bikini överdel , går fin fint!
Dessutom döljer jag rumpan lite , nu då celluliterna hittat hit.... =(
Simma lungt.
regnbågen - menar du badshorts som på typ stadium, såna där glansiga med läskiga "kalsonger" innanför? Elle rmenar du några mer damaktiga som du lyckats hitta nånstans? Vart isf? vill också ha!!