Mammabaddräkt, hjälp!
Var hittar jag en utan att ruinera ekonomin?
Var hittar jag en utan att ruinera ekonomin?
Kikade en gång extra på lindex idag... tror de att alla gravida är pygméer eller? Vi som är stora då, ska vi gå topless i sommar, eller kanske med t-shirt? *less* Det finns ju ställen som specialsyr BHar, kanske de kan sy bikinis också? *funderar*
Kreativ: Ja, det verkar lite lurt.
A-kupa har alla gravida oxå tydligen... (inget ont menat mot er som har små bröst).
Men att springa runt i något som täcker bröstvårtan känns lagom hot...
nej absolut inget illa menat mot er som har små bröst! Tvärtom, LYCKOSTAR!! Ni kan ju välja o vraka!! *avis* Jag säger "pygméstorlek" enbart för att jag är bitter över att vara stor..... ville bara förtydliga det, så ingen tror att det var ett påhopp!
Hett tips!!!
H&M på Gustaf Adolfs Torg i Malmö har tydligen fått in en ny baddräkts-kollektion för gravida. Ska dit på tisdag...
synd att jag inte bor i närheten av Malmö då
Mamastore.se har rea på badkläder såg jag i en annan tråd!
ntet törs jag inte beställa ifrån, då passar det nog inte. Vill prova innan jag köper.
Kreativ: Jag tror säkert att alla större städer har fått den kollektionen. Ring ditt närmsta H&M och hör med dem. Annars får jag skicka till dig
Kreativ: Du får ge mig dina exakta mått.....
Kolla Mission Motherhood, jag köpte min där för 175:-! Bra kvalitet och billig!!!
www.missionmotherhood.se