Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Varför duger vissa enbart till KK?

Anonym (anonym) skrev 2023-11-06 22:07:26 följande:

Vet inte, jag talar om egen erfarenhet men tror de handlar om att personen kanske kommer för nära, alltså med sitt kk att man nånstans vill ha nåt seriöst förhållande, men kanske de skiter sig med det "nya" och vill gå tillbaka till som man hade som var safe, dvs sitt kk. Tyvärr ofta där ena partnern får känslor för den andra i ett kk förhållande o då skiter det sig oftast.

Men något jag undrar över dock är, typ svar på TS fast ändå inte.. Går de o hitta kk här tro?

Det här var ju inte ens ett svar på TS fråga öht. Vi vet varför man vill ha en kk men varför blir vissa BARA kk när den andra personen uppenbarligen kan ha relationer med andra kvinnor emellanåt
  • Anonym (Hm)
    Anonym (XXX) skrev 2023-11-07 15:57:40 följande:

För en gångs skull en enkel fråga. För att ni går med på det. Vem FAN skulle göra det..?   // Förvånad Inte en kvinna som är flickväns- och frumaterial i alla fall.

Så en blivande fru har aldrig sex?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (XXX) skrev 2023-11-07 17:53:21 följande:
    Jo, men bara inom långa, etablerade kärleksförhållanden.

Det TS berättade var dessutom värre än vanligt, för hon står - eller snarare ligger - alltså redo, varje gång den här mannen inte har någon bättre till sitt förfogande. Det visar att hon har låg självkänsla, och sådant påverkar en massa annat också. 
    Jo men jag antar att man inte är ilag i nåt å innan man ligger. Så nån gång i början av relationen släpper ju hon till oxå 
  • Anonym (Hm)

Fast den här tråden handlade väl om att vissa tjejer bara blir KK fast att hon vill ha förhållande o killen hon är kk med skaffar en annan tjej att ha förhållande med.
    så de handlar inte om att killen Är rädd utan att kk tjejen helt enkelt inte duger till mer

• Anonym (Hm)
    Pixxel skrev 2023-11-17 22:06:13 följande:

Jag skulle ha svårt att tänka mig bli tillsammans med en lättfotad tjej. Då skulle hon bara bli KK för mig i så fall.

Skulle inte vilja ha en slampig tjej bära på mitt barn.

Bara för att en tjej är din kk är hon inte mer slampig än din flickvän som oxå ligger med dig
Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?