• Anonym (Sofie)

Varför duger vissa enbart till KK?

Hoppas man förstår rubriken. Vad är mekanismen bakom att det finns en tjej som en kille alltid återkommer till mellan sina relationer och enbart har sexuellt umgänge med och sedan går och träffar nån ny? Har ett par väninnor som varit där och även jag själv. 
    Min största kärlek var en jämnårig kille och vi hade i princip enbart en sexuell relation
    Så fort man kommer nära varandra lite drar han sig undan och träffar kanske nån för att sen komma tillbaka och köra KK-stuk igen. Varför gör vissa män såhär? Är det ett säkert kort typ? 

• Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?
  • Anonym (anonym)

Vet inte, jag talar om egen erfarenhet men tror de handlar om att personen kanske kommer för nära, alltså med sitt kk att man nånstans vill ha nåt seriöst förhållande, men kanske de skiter sig med det "nya" och vill gå tillbaka till som man hade som var safe, dvs sitt kk. Tyvärr ofta där ena partnern får känslor för den andra i ett kk förhållande o då skiter det sig oftast.

Men något jag undrar över dock är, typ svar på TS fast ändå inte.. Går de o hitta kk här tro?

• Anonym (Hm)
    Anonym (anonym) skrev 2023-11-06 22:07:26 följande:

Vet inte, jag talar om egen erfarenhet men tror de handlar om att personen kanske kommer för nära, alltså med sitt kk att man nånstans vill ha nåt seriöst förhållande, men kanske de skiter sig med det "nya" och vill gå tillbaka till som man hade som var safe, dvs sitt kk. Tyvärr ofta där ena partnern får känslor för den andra i ett kk förhållande o då skiter det sig oftast.

Men något jag undrar över dock är, typ svar på TS fast ändå inte.. Går de o hitta kk här tro?

Det här var ju inte ens ett svar på TS fråga öht. Vi vet varför man vill ha en kk men varför blir vissa BARA kk när den andra personen uppenbarligen kan ha relationer med andra kvinnor emellanåt
  • Anonym (K)

Är du tydlig med att du vill ha seröst och inte kk? Ligg inte  ll om det inte är det du vill. Vill du ligga ändå? Helt ok men bli inte förvånad om han inte vill ha seriöst.

• Anonym (M)

Man vill ligga men ha friheten!

• Anonym (Erfaren_man)

Om du slutar ligga med män som enbart vill ligga, så kommer du snart börja betraktas som flickvönsmaterial. 

• Anonym (Sofie)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2023-11-06 22:19:25 följande:

Om du slutar ligga med män som enbart vill ligga, så kommer du snart börja betraktas som flickvönsmaterial. 

Men det är det som är grejen. Har inte svårt med seriösa relationer med män. Men undrar vad fenomenet är bakom att vissa män typ enbart använde vissa kvinnor för sexuellt umgänge men kan dejta andra och sedan går tillbaka till KK med samma tjej igen? 
  • Anonym (orion)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 21:54:56 följande:
     Vad är mekanismen bakom att det finns en tjej som en kille alltid återkommer till mellan sina relationer och enbart har sexuellt umgänge med och sedan går och träffar nån ny? 
    För stor skillnad på deras respektive placering i poängskalan för deras attraktionskraft som fast partner för det motsatta könet. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 21:54:56 följande:
    Varför duger vissa enbart till KK?

Hoppas man förstår rubriken. Vad är mekanismen bakom att det finns en tjej som en kille alltid återkommer till mellan sina relationer och enbart har sexuellt umgänge med och sedan går och träffar nån ny? Har ett par väninnor som varit där och även jag själv. 
    Min största kärlek var en jämnårig kille och vi hade i princip enbart en sexuell relation
    Så fort man kommer nära varandra lite drar han sig undan och träffar kanske nån för att sen komma tillbaka och köra KK-stuk igen. Varför gör vissa män såhär? Är det ett säkert kort typ? 

För att vissa är trevliga, kul och bra sex men inte någon man vill leva med, bilda familj och bli gammal med. Man kan bli lite småförälskad men inte kär.  
Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?