Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Varför duger vissa enbart till KK?

Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 22:47:33 följande:
    ibland är det resan som är målet och så 
    Ja, och ibland vill man bara ha lite kravlöst sex.
  • Anonym (E)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 23:09:00 följande:

Har så svårt att förstå det här med kravlös sex tror jag .. kanske inte att ha ett ONS eller så. Men krävs det inte lite kemi och attraktion och lite flört och annat för att ens vilja ha sex? Och omvänt om det är en person man absolut inte skulle kunna tänka sig en relation med - varför ens ligga med den då? Finns då ett intresse av det? Eller vad är meningen dp kan man väl lika gärna runka 

Inte för alla personer nej. Som en kompis brukar säga, k*ken har inga ögon. Han har satt på en hel del äckel i sina dagar... Desperation och möjlighet till enkelt sex i kombination med alkohol så blir det lätt så.
  • Anonym (E)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 23:22:34 följande:
    Nä men han har väl ändå ögon i ansiktet ..
    Ja de fungerar utmärkt men det var som sagt inget hinder för honom att de såg värre ut än malätna fågelskrämmor.
  • Anonym (E)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 23:30:27 följande:
    Haha aj då. tänk att folk funkar så. Har han vågat sig på att gå in i en relation med dessa eller ligger han enbart med dem ibland 
    Vågat? Vet inte riktigt hur du tänker då, men han har haft ett flertal relationer (nej, de var inte så tjusiga de heller i mitt tycke) och där emellan tar han vad han kan få.
  • Anonym (E)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 23:47:30 följande:
    Men vad fyller då samlag för funktion varför har man inte en lösvagina eller nåt? och är utseendet en så viktig variabel i diskussionen? Måste det alls handla om att hon är ful 
    Skulle du föredra att ligga med en dildo om du kunde ligga med en person...? En som du skulle kunna tänka dig att ha sex med alltså.
  • Anonym (E)
    Anonym (Elsa) skrev 2023-11-06 23:46:43 följande:

Men jag har också väldigt svårt att förstå hur man kallt kan ligga med någon man skiter i. i min värld vill man inte vara nära sådan människor generellt, än mindre vara intim med. Tycker det urholkar hela magin med passionerat sex. Det har man enbart med någon man längtar efter att få vara nära. Någon som får ens mage att pirra och hjärtat att slå. Sen behöver det inte vara kärlek. Men det behöver vara NÅGOT.. annars tappar man ju själva charmen med det. Då kan man ju lika gärna onanera.

Attraktion räcker gott och väl. Det måste inte vara ett "möte mellan själarna" eller att man gillar personen annat än ytligt. Det måste inte finnas pirr i magen eller längtan. Och passion kan man ha gott om ändå.

Onanera du så kan vi som tänker annorlunda fortsätta njuta av känslolöst sex :)
  • Anonym (E)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 23:54:42 följande:
    Jag skulle ju inte tänka mig att ha sex med någon jag uppfattar som motbjudande. Skulle inte heller finna någon stor poäng i att ha sex med någon jag skulle kunna tänka mig att ha sex med bara för att? vad? Jag vill ju ha sex om jag tycker någon är attraktiv på fler plan än ett? alltså en helhetsbild av en person? inte så mycket avhängt på utseendet direkt. eller hur tänker du 
    Nej jag sa inte motbjudande, jag sa en person som du kan tänka dig att ligga med. Bara för att dina ramar är snävare än en del andra personers så måste du ju ändå förstå resonemanget. Så, dildo eller "liggbar" person, tar du dildon då?

Som jag skrev till den andra, jag kan absolut ha känslolöst sex enbart baserat på attraktion. Sedan tänker inte du likadant, och det är också ok.
  • Anonym (E)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-07 00:08:11 följande:

ofta leder ju oliktänkande till intressanta diskussioner så absolut inget problem att vi inte tycker identiskt hehe 
    Tänkte eftersom du genast drog en parallell till fula tjejer? Blir du attraherad av både fula och snygga tjejer eller blir inte tjejen oavsett utseende om du är attraherad av henne? 

Alltså för mig blir ju en person intressant att ligga med baserat på massa grejer tillsammans så i det läget behöver jag inte välja honom eller dildon. Kanske både hehe .. men skulle inte ta en person som inte är tillräckligt intressent. liggbar vad är det .. absolut skulle jag kunna ligga med någon som är helt ok snygg och trevlig osv men skulle inte finns någon poäng i det om du förstår hur jag menar 

Jag är straight så jag attraheras inte av tjejer, generellt. Jag kan bli attraherad av män som har en viss utstrålning även om utseendet inte är helt hundra men generellt gäller så klart att de är fysiskt attraktiva främst. Personlighet och utseende går inte alltid hand i hand. En skitsnygg kille som är ett svin blir oattraktiv oavsett, resten är "förhandlingsbart".

Liggbar innebär att du rent estetiskt sett skulle kunna tänka dig att ha sex med honom.
  • Anonym (E)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-07 07:30:47 följande:
    Anonym (E) skrev 2023-11-06 23:58:05 följande:
    Nej jag sa inte motbjudande, jag sa en person som du kan tänka dig att ligga med. Bara för att dina ramar är snävare än en del andra personers så måste du ju ändå förstå resonemanget. Så, dildo eller "liggbar" person, tar du dildon då?

Som jag skrev till den andra, jag kan absolut ha känslolöst sex enbart baserat på attraktion. Sedan tänker inte du likadant, och det är också ok.
    Hej, Jag tror ni pratar om varandra lite grann.

Jag skulle nog säga att de flesta behöver någon form av attraktion för att vara KK:s. Tänk dig en normalfördelning, där de flesta hamnar i mitten och kräver mer eller mindre attraktion. Längst ut på ena kanten har vi de som måste vara kär för att ha sex och längst ut på andra kanten har vi sådana som någon tidigare beskrev, någon som har sex med fågelskrämmor bara för att knulla.

Men E är mer en typisk kille och du är mer en typisk tjej. Dvs du kanske kräver lite mer än bara lite fysisk attraktion och E kanske kräver enbart "hel och ren". Jag personligen tror att det finns många killar som E, men också många killar som är mer nära det spann du befinner dig i. 

Jag tror TS, att KK:n som återkommer till dig, tycker att du är relativt attraktiv, sedan blir du attraktiv för att du dessutom säger ja. Det är som att ha en förälder som alltid gör mat till en när man hälsar på, till slut vänjer man sig vid det. En sorts trygg hamn.

E är för övrigt en kvinna. För mig räcker utseendet (förutom om personen är ett totalt svin som jag skrev i förra inlägget).
  • Anonym (E)
    Anonym (Elsa) skrev 2023-11-07 11:33:16 följande:

Jag skrev inte något om möte mellan själarna- det var du som gjorde den tolkningen. Jag skrev att för mig så blir sexet ganska menlöst om man inte känner något för personen man är intim med.

Jag älskar sex och jag vill ha passion. Passion får inte jag med en människa jag inte gillar. Jag vill kunna längta, fantisera och tråna efter personen. Men jag vill inte bli ihop med honom. Men jag vill tycka om honom.

Har saft sex med riktigt heta killar som jag kände noll kemi med. Sexet blev då mellanmjölk. Och det är inget för mig. Jag vill att det slår gnistor

Metafor kallas det väl, eller liknelse. Du fattade väl poängen ändå? Du skrev vad du tänker och jag svarade hur jag tänker.

Synd. Sex kan vara väldigt skönt även om man inte har några som helst känslor för en person, intresse, tycka om eller vad du nu än kallar det. Gnistor kan man få ändå. Rättare sagt, jag har haft det och du måste ha något mer tydligen.
Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?