Varför duger vissa enbart till KK?
Tycker du sätter fingret på något mycket intressant här.
Jag är kvinna och har haft kk. Men dessa (få) har ju varit personer jag tycker mycket om och har kemi med. Personer jag bryr mig om och gärna umgås med även utan sex- men våra livsstilar har inte matchar för att skapa relation och mina känslor har inte utvecklats till kärlek. tyvärr.
Vi har varit exklusiva och jag har stöttat när de träffat sina flickvänner men samtidigt känt en sorg över att vår relation därmed fick ett stopp. Jag älskar dessa två män- fast inte som pojkvänner.
Men jag har också väldigt svårt att förstå hur man kallt kan ligga med någon man skiter i. i min värld vill man inte vara nära sådan människor generellt, än mindre vara intim med. Tycker det urholkar hela magin med passionerat sex. Det har man enbart med någon man längtar efter att få vara nära. Någon som får ens mage att pirra och hjärtat att slå. Sen behöver det inte vara kärlek. Men det behöver vara NÅGOT.. annars tappar man ju själva charmen med det. Då kan man ju lika gärna onanera.
Tror det är individuellt det där med känslor och sex.
Jag är kille och mina KK var kvinnor jag tyckte om, kunde gärna ha Netflix 'n' Chill plus sex. Vänner med förmåner helt enkelt med lika betoning på vän som förmån.
Men jag blev inte kär i dem.
Jag gillar inte engångsligg, visst är jakten och spänningen kul men sex betyder något mer för mig, det handlar inte bara om att tömma.
Några är fortfarande vänner nu när jag är i en relation och vi har varit vänner när de är ien relation. Ursäkta floskeln men vänskap, respekt och sex.