Varför duger vissa enbart till KK?
Så gör kvinnor också, ligger med män de inte vill ha ett förhållande med? Är det värre för kvinnor menar du?
Skulle du hellre vilja att du inte fick ligg alls?
Så gör kvinnor också, ligger med män de inte vill ha ett förhållande med? Är det värre för kvinnor menar du?
Skulle du hellre vilja att du inte fick ligg alls?
Jag skrev inte något om möte mellan själarna- det var du som gjorde den tolkningen. Jag skrev att för mig så blir sexet ganska menlöst om man inte känner något för personen man är intim med.
Jag älskar sex och jag vill ha passion. Passion får inte jag med en människa jag inte gillar. Jag vill kunna längta, fantisera och tråna efter personen. Men jag vill inte bli ihop med honom. Men jag vill tycka om honom.
Har saft sex med riktigt heta killar som jag kände noll kemi med. Sexet blev då mellanmjölk. Och det är inget för mig. Jag vill att det slår gnistor
Min teori som befästs mer och mer för varje dag är att män enbart går med på att ha förhållande och gifta sig med kvinnor för att ha tillgång till sex. Män som inte har så lätt att få kvinnor eller har låg sexuell självkänsla är de som främst binder upp sig i förhållande. Män som har lätt att få kvinnor väljer sällan en och samma kvinna eller väljer långvariga eller varaktiga förhållanden och är oftare otrogna.
Sedan bekräftar sexbranschen och handeln med kvinnors och barns kroppar detta ytterligare, där män med makt och ekonomiska tillgångar främst och män som inte har lätt attrahera kvinnor dominerar. Män har också högre tröskel för skamkänslor och lägre grad av empati, dvs känslor varför de lättare och helst vill ha kk´s och många olika och tillfälliga sexpartners. Detta beteende har klart premierats och nyttjats friskt i senaste decenniernas dejtingkultur, med brett utbud frihet från ansvar och ständiga och nya möjligheter till att ha många sexuella kontakter , samtidigt pågående pga anonymiteten som nätet ger och att slippa interagera och skapa riktiga band och känslor för personer.
Jag skulle ha svårt att tänka mig bli tillsammans med en lättfotad tjej. Då skulle hon bara bli KK för mig i så fall.
Skulle inte vilja ha en slampig tjej bära på mitt barn.