Inlägg från: Anonym (Line) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Line)

Varför duger vissa enbart till KK?

Så gör kvinnor också, ligger med män de inte vill ha ett förhållande med? Är det värre för kvinnor menar du?
    Skulle du hellre vilja att du inte fick ligg alls?

• Anonym (Line)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-07 07:30:47 följande:
    Anonym (E) skrev 2023-11-06 23:58:05 följande:
    Nej jag sa inte motbjudande, jag sa en person som du kan tänka dig att ligga med. Bara för att dina ramar är snävare än en del andra personers så måste du ju ändå förstå resonemanget. Så, dildo eller "liggbar" person, tar du dildon då?

Som jag skrev till den andra, jag kan absolut ha känslolöst sex enbart baserat på attraktion. Sedan tänker inte du likadant, och det är också ok.
    Hej, Jag tror ni pratar om varandra lite grann.

Jag skulle nog säga att de flesta behöver någon form av attraktion för att vara KK:s. 
    Många säger att män sätter på vad som helst. Jag skulle inte vilja ligga med en kvinna jag inte tände på. Kan vara att hon har snygg kropp. Men då är jag ytlig. Det får bara kvinnor vara.
  • Anonym (Line)
    Anonym (Elsa) skrev 2023-11-07 11:33:16 följande:

Jag skrev inte något om möte mellan själarna- det var du som gjorde den tolkningen. Jag skrev att för mig så blir sexet ganska menlöst om man inte känner något för personen man är intim med.

Jag älskar sex och jag vill ha passion. Passion får inte jag med en människa jag inte gillar. Jag vill kunna längta, fantisera och tråna efter personen. Men jag vill inte bli ihop med honom. Men jag vill tycka om honom.

Har saft sex med riktigt heta killar som jag kände noll kemi med. Sexet blev då mellanmjölk. Och det är inget för mig. Jag vill att det slår gnistor

Ja, det är intressant att så fort en man pratar om en kvinna han är intresserad av, så får han höra att han inte har nåt att komma med. Speciellt om det är åldersskillnad, och hon är yngre. Då handlar allt om utseendet. Varför skulle hon välja en gubbe när hon kan välja bland massa vältränade hunks i sin egen ålder? Det här med kemi är inte ens aktuellt då. Allt handlar bara om gubbens utseende och hur äcklig gubben är.
  • Anonym (Line)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-08 07:45:13 följande:
    Nej då, som jag skrev finns det olika typer av killar och tjejer. Du verkar vara typen som främst vill ha nån som är lite het. Själv skulle jag ändå vilja att där fanns nåt i personligheten också. 
    Jag skulle kunna ligga med en kvinna som jag mest tyckte var het, och också med en kvinna jag tycker är charmig. Men om jag kan ligga med en kvinna mest för att hon är het så betyder det att jag är ytlig. Typiskt män, ser en snygg kropp och tänker med kuken.
  • Anonym (Line)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-08 18:21:37 följande:
    Tycker inte någon i tråden har uttryckt sig så. Du verkar ha ett negativt filter.
    Då har du missat vad folk brukar säga.
  • Anonym (Line)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-08 18:35:32 följande:
    Citera det inlägg där du tycker dig se detta.
    Nej, men läs lite trådar i sexforumet så ser du snart. 
  • Anonym (Line)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-11-15 20:00:15 följande:
    Jag har nog bara inte fattat att så många män funkar så och tänkt att det typ måste vara nånting mer seriöst bakom om man träffas i flera år. Men samtidigt har jag ju fått bevisat för mig att så inte är fallet. 
    Kvinnor som har samma kk i flera år, funkar de annorlunda än män alltså?
  • Anonym (Line)
    Anonym (I) skrev 2023-11-18 00:01:19 följande:
    Tycker samma gäller för män. Vill inte ha en man som legat runt som pappa till mitt barn.
    Hur vet du om en man legat runt eller inte?
  • Anonym (Line)
    Anonym (Dukat gottebord) skrev 2023-11-18 01:51:29 följande:

Min teori som befästs mer och mer för varje dag är att män enbart går med på att ha förhållande och gifta sig med kvinnor för att ha tillgång till sex. Män som inte har så lätt att få kvinnor eller har låg sexuell självkänsla är de som främst binder upp sig i förhållande. Män som har lätt att få kvinnor väljer sällan en och samma kvinna eller väljer långvariga eller varaktiga förhållanden och är oftare otrogna.

Sedan bekräftar sexbranschen och handeln med kvinnors och barns kroppar detta ytterligare, där män med makt och ekonomiska tillgångar främst och män som inte har lätt attrahera kvinnor dominerar. Män har också högre tröskel för skamkänslor och lägre grad av empati, dvs känslor varför de lättare och helst vill ha kk´s och många olika och tillfälliga sexpartners. Detta beteende har klart premierats och nyttjats friskt i senaste decenniernas dejtingkultur, med brett utbud frihet från ansvar och ständiga och nya möjligheter till att ha många sexuella kontakter , samtidigt pågående pga anonymiteten som nätet ger och att slippa interagera och skapa riktiga band och känslor för personer.

Är nog olika. Jag har inte lätt för att få kvinnor, men jag är inte desperat. Det ska kännas rätt. Jag har tackat nej till kvinnor som ville. Jag är hellre singel.
  • Anonym (Line)
    Pixxel skrev 2023-11-17 22:06:13 följande:

Jag skulle ha svårt att tänka mig bli tillsammans med en lättfotad tjej. Då skulle hon bara bli KK för mig i så fall.

Skulle inte vilja ha en slampig tjej bära på mitt barn.

Jag vill inte ha barn så jag skulle inte ha nåt emot en tjej som gillar sex och som har legat runt.
  • Anonym (Line)
    Anonym (Maria) skrev 2023-11-18 15:25:43 följande:
    De flesta kvinnor vet de ens hur många som mannen de träffar har legat med innan? Brukar de fråga sådana saker till dejten eller hur funkar det?
    Kvinnor brukar säga här att de inte frågar, ändå så vet de hur många han haft. Det är han som berättar alltså.
    Frågan är om han är ärlig. Hur kan hon veta om det är sant?
Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?