• Anonym (A good year)

Vad har du gjort de senaste 5 åren?

I en annan tråd så var det en som räknade upp allt som personen gjort de senaste 5 åren och frågade mig vad jag har gjort.
    Livet är en tävling för många, och många vill känna sig bättre än andra.

Så vad har du gjort de senaste 5 åren?

• Svar på tråden Vad har du gjort de senaste 5 åren?
  • Anonym (Oj)

Försökt överleva. Flyttat hemifrån. Bytt jobb. Hittat min första kärlek. Blivit sambo. Bytt jobb igen. Inte mycket mer än så

• Anonym (KD)

Startat. 29472 trådar på FL. Sedan har jag hunnit med lite annat också.

• Anonym (Igen)
    Anonym (A good year) skrev 2023-11-08 10:02:20 följande:
    Vad har du gjort de senaste 5 åren?

I en annan tråd så var det en som räknade upp allt som personen gjort de senaste 5 åren och frågade mig vad jag har gjort.
    Livet är en tävling för många, och många vill känna sig bättre än andra.

Så vad har du gjort de senaste 5 åren?

Om du börjar berätta vad du har gjort kan jag berätta sen
  • Anonym (A good year)
    Anonym (KD) skrev 2023-11-08 10:28:41 följande:

Startat. 29472 trådar på FL. Sedan har jag hunnit med lite annat också.

Hur har det sett ut med kärlekslivet? Det är viktigt för många, att man har lyckats. Man ska jämföra sig med andra.
  • beli

Haft en livskris, mått dåligt p.g.a. pandemi, genomgått en skilsmässa, börjat återupptäcka mig själv. Utöver att vara mamma, upptäcka nya intressen etc.

• Anonym (Igen)
    Anonym (A good year) skrev 2023-11-08 10:31:24 följande:
    Hur har det sett ut med kärlekslivet? Det är viktigt för många, att man har lyckats. Man ska jämföra sig med andra.
    Vad tycker DU är att ha lyckats?
  • Anonym (KD)
    Anonym (A good year) skrev 2023-11-08 10:31:24 följande:
    Det har gått lite si och så, morsan och syrran lägger sig i hela tiden.
  • Anonym (... ..)

Mått dåligt mest.
    Studerat.
    Sökt jobb. 
    Mest tänkt på hur jag kan slippa livet.

• Jemp

För mig är det inte i första hand viktigt att tävla med andra, men däremot att ständigt utvecklas. Jag gillar därför sådana tillbakablickar (även om vissa delar blir för privat för att redogöra för här). 

Senaste 5 åren har jag uppfyllt ett par större livsmål (bla husköp och fått igång karriären ordentligt med fast anställning på drömjobbet). Men också känt mig lite vilsen i att det inte finns så mycket stora mål kvar i omedelbar närtid och att en period med ständig förbättring planade ut.

En reflektion är att tiden upplevs snabbare med åldern och att man därför ?kommer kortare? på 5 år nu jämfört med när jag tex pluggade- åren på universitetet var ju en hel livstid i sammanhanget.

• Anonym (A good year)
    Jemp skrev 2023-11-08 11:00:15 följande:

För mig är det inte i första hand viktigt att tävla med andra, men däremot att ständigt utvecklas. Jag gillar därför sådana tillbakablickar (även om vissa delar blir för privat för att redogöra för här). 

Senaste 5 åren har jag uppfyllt ett par större livsmål (bla husköp och fått igång karriären ordentligt med fast anställning på drömjobbet). Men också känt mig lite vilsen i att det inte finns så mycket stora mål kvar i omedelbar närtid och att en period med ständig förbättring planade ut.

En reflektion är att tiden upplevs snabbare med åldern och att man därför ?kommer kortare? på 5 år nu jämfört med när jag tex pluggade- åren på universitetet var ju en hel livstid i sammanhanget.

För många andra är det viktigt. "Du har inte lyckats med som jag har gjort" och "De flesta andra har..."
Svar på tråden Vad har du gjort de senaste 5 åren?