Min man och hans kollega
Och dessutom har lämnat sin pojkvän
Hennes bilder på dem är borta på sociala medier och Facebook är förhållandet borta. Ja, jag har snokat.
Känns lite som att hon har förhoppningar om att hon och min ska bli något?
Och dessutom har lämnat sin pojkvän
Hennes bilder på dem är borta på sociala medier och Facebook är förhållandet borta. Ja, jag har snokat.
Känns lite som att hon har förhoppningar om att hon och min ska bli något?
Ni har bara varit tillsammans i 1 år och han "letar" redan efter andra. Bådar inte gott inför framtiden. Du får hoppas att han verkligen slutar och inte bara lär sig gömma det för dig?
En sak också. Alla på jobbet känner till mig och gillar mig. Många kramar mig och är så glada när jag kommit förbi. Tänk att han hållit på med en kollega. Tänk om hon berättat för sina kollegor om min man? "Ja vi snackar varje dag, vi har setts, jag gillar honom". Han gör ju mig till åtlöje bakom min rygg :(
Så har jag kommit till hans jobb med matlådor helt ovetande och kanske flera där som vetat han håller på med henne.
Alltså fy detta är så äckligt så jag vet inte vad.
Imorse hittade jag inte min mobil så jag bad honom ringa den. Han ringde på messenger och jag sa till honom, du vet min messenger kommer inte alltid notiser. Den krånglar. Ring på vanligt samtal så pekade jag på hans samtal ikon. Då låste han sin telefon och reste sig upp "kom vi letar efter din telefon". Där fick jag en dålig magkänsla, varför gick han inte in i samtalappen och ringde vanligt?