• Erin7501

Min man och hans kollega

Du är inte psyko eller dum eller annat och om han säger att du låter så då är det nåt som inte stämmer. Det är helt rimlig att du blir orolig. Din man borde förstå detta om han verkligen är oskyldig som han påstår. Alla män gillar uppmärksamhet speciellt om det är en snygg kvinna. Var inte rädd att säga till honom att detta inte är ok för dig.  Om det var min man skulle jag be honom att sluta "leka". Avsluta kontakten med henne och bevisa med samtal eller annat att det inte finns nånting mer mellan dem. Vill han gå till henne skulle jag öppna dörren och säga varsågod gå ut nu. Om han stannar får han vara medveten om sitt val och redo att svara på frågor när dem kommer. Såna kvinnor vill ha din man idag för att sedan jaga en annan man och dumpa din. Säg det till honom. Sedan skulle jag också säga så här: vill du ....nån annan får du göra det men då får jag också ha tillstånd att göra detsamma men nån som jag tycker är snygg. Jag låter kanske hård jag vet men sån är jag. Jag är ledsen att du måste gå igenom detta. Hoppas der ordnar sig..

Svar på tråden Min man och hans kollega