Min man och hans kollega
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Min man fick en ny kollega i somras. De jobbade en del ihop och hon la till honom pp sociala medier.
Jag sa till honom.
Om min kollega vi kallar han för Magnus. Om han skulle lägga till mig på sociala medier och skicka sexiga bilder och vi skulle skriva non-stop varje dag och skicka selfie till varandra. Hade du gillat det?
Då såg han obekväm ut och skrattade och sa. Absolut inte fy fan.
Då sa jag, men varför gör du så mot mig då? Gör inte saker mot din partner som du själv inte hade varit okej med.
Detta tog jag upp 2 veckor sen när jag såg att dem skickar massa selfie sinsemellan.
Hans svar sen var, jag är inte ens intresserad av henne. Du måste lita på mig. För mig är det bara vänskapligt och absolut inget mer.
Då sa jag, då får du markera för henne att du inte är intresserad och är gift dessutom!!
Jag ska, sa han. Sen sa han, hon skickar men jag öppnar bara..... mmmm... har man snap streaks så menas det att man skickar bilder fram och tillbaks till varandra och dessutom, jag tror fan inte att en tjej ska fortsätta skicka och skriva om hon hade fått noll respons.
2 veckor fram tills nu och dem skriver fortfarande varje dag och snapar varandra massa selfie.
Alltså VARFÖR skickar man en bild på sig själv till en annan av motsatt kön när man är gift? Fattar inte. Söker han bekräftelse och uppmärksamhet av henne?
Kan bara tänka mig vilka vulgära bilder hon skickar privat till honom. Nej alltså detta känns inte alls bra :(( jag vet inte hur jag ska lägga upp det mer
Och dessutom har lämnat sin pojkvän
Hennes bilder på dem är borta på sociala medier och Facebook är förhållandet borta. Ja, jag har snokat.
Känns lite som att hon har förhoppningar om att hon och min ska bli något?
Detta känns som att han har ingen respekt för mig och bryr sig inte hur jag känner. Utan viktigast är att JAG litar på honom.
Okej? Ja. Jag litar på honom men det handlar om princip. Detta är inte OK men ändå gör han det
Nej faktiskt, jag litar på honom och vet om att han inte skulle ta henne eller något sånt
Det är det :(
Redan när vi började dejta förra året så sa jag redan att jag inte är OK med att min partner ska skaffa sig nya tjejvänner under ens förhållande. Fine att man har tjejvänner från förr men inte skaffa sig nya. Är inte heller OK med att man ska skriva och sånt med andra för det är mikro-otrohet och oacceptabelt för mig. Han höll med.
1 år senare och nu sitter vi här där han snapar non-stop och skriver med sin kollega som nu är kär i honom och nu uppenbart verkar ha lämnat sin kille för att satsa på min man? :(
Känns att han pissar på min respekt och känslor.
Hade han verkligen respekterat mig så hade han aldrig gjort detta och absolut inte fortsatt underhålla henne när han 1 vet att jag inte gillar det, 2. Hon är kär.
Vet bara inte hur jag ska ta upp detta.... igen.
Vill verkligen ta det så bra så att han får sig en tankeställare och samtidigt så att jag inte framstår som jobbig, tjatig, instabil och överdrivet svartsjuk
Henne kan jag inte klandra. Han borde ha markerat redan från början att han är gift. Och sen när det börjar bli mer kontakt så borde han avbrutit, speciellt efter Jah sagt detta inte är OK.
Jag tog upp det igår.
Hans telefon plingade så sa jag "är de din kollega?" Så skrattade han och sa, nej varför tror du så? Då sa jag, ni skriver ju hela tiden och skickar bilder. Då efter det fick jag fnatt och bara matade på utan stopp!
Jag sa, du vet mycket tydligt med vad jag inte accepterar och detta tog jag upp från början när vi träffades. Du höll med mig där och kolla nu?
Får jag fråga en grej? När vi började dejta och du skulle skicka snap, skriva och kontakta mig och du hade fått noll respons. Hade du fortsatt kontakta mig då? "Nej verkligen inte" sa han. Exakt sa jag!. Exakt, nu kommer jag till andra delen. HON fortsätter skriva för att HON får en respons från dig! Du underhåller henne. Du ger henne uppmärksamhet och bekräftelse. Detta är inte OK och att du ens fortsätter när jag redan för 2 veckor sen sa till om att detta inte är OK. Då sa han "jag ska ta bort henne". Då sa jag skarpt. Vet du vad? Jag skiter i verkligen. Gör vad du vill. Tänker inte sitta bestämma eller något över dig. Gör vad du vill, då bara visar du egentligen vad för smutsig karaktär du har och hur lite respekt du har för mig. Vill du veta en grej? Jag har så pass mycket respekt för dig att vi aldrig hade hamnat i denna sits pga mig. Du gör vad du vill, jag skiter i och du får ta detta hur fan du vill. Jag vet jag har rätt och vi båda vet du hade inte varit OK om detta var tvärtom. Fortsätt skriv med henne om du nu vill, men då får du vara singel och göra vad fan du vill och skriva med vem du vill. Upp till dig, du får välja .
Han tittade helt paff på mig och hans glada söta ansikte såg helt upprörd ut. Han sa sen, du har rätt. Förlåt. Du har verkligen rätt. Jag underhåller henne och det gör det värre. För mig betydde inte detta något och skulle aldrig ta henne eller göra något, det är bara vänskapligt och en kollega för mig. Jag har velat säga till henne innan men inte vetat hur och hitta rätt tidpunkt. Men jag ska skriva till henne imorgon.
Saken är att hans snapchat är öppen och vem som helst kan skriva och lägga till. Han har den öppen för att han gör reklam där för crypto och sina podcasts. Och hon har ju sökt upp honom och lagt till, det har jag sett själv när hon lagt till. Men tänkte inte på att hon var intresserad på det sättet.
Så nu återstår det att se om dem fortsätter ha kontakt.......
Men frågan är. Hur ska jag veta? Ska jag fråga igen senare?
Han visade även igår om att han inte ens har henne på sociala medier utan det är bara snapchat som hon lagt till.
Jag var så allvarligt och arg igår och den sidan har han inte sett av mig. Jag fick typ dåligt samvete och jag grät efteråt över hela situationen för att det blev så här pga honom och för att jag ens behövt ta upp detta, kände mig så jobbig och som den där typiska "jobbiga, psycho, huvudvärk-frun som man inte pallar med längre" :(
Jag var tillsammans med en narcissist förr och det var alltid andra tjejer med i bilden som han hade kontakt med och även träffade. När jag tog upp det då fick jag höra att jag är psyk, behöver hjälp, psycho, du ger en huvudvärk, du är jobbig etc.
Var orolig att uppfattas som det nu med min man för detta. Men ja gud vet vad han tänker om mig nu då han bara sett min söta snälla sida i 1 år och nu fick se min kalla och arga sida
Tack alla för er input.
Som sagt så var det inte han som tog kontakt med henne. Han har öppen snapchat pga han gör reklam för podcasts och crypto och alla kan skriva och lägga till.
Jag såg när hon la till honom och vi båda skrattade och tänkte okeeej? Kanske intresserad av crypto. För vi vet hon har (hade) kille.
Och hon skickade snap på vardagen, på barnet, med sin kille, vänner etc. Ibland selfie på väg ut där hon är uppiffad. Har inte sett henne skicka sexiga selfie men däremot sett hon lagt upp sånt på sin story på sin Instagram. Min vän följer henne där och har visat. Och jag tänker att lägger hon upp sånt offentligt så gud vet vad hon skickat till min man privat, som hon är intresserad av.
Han höll med mig om allt detta men vi får se om han ens bryter kontakten.....
Ja, det är så jag känner. Älskar honom väldigt mycket och har mycket respekt för honom, vi hade aldrig hamnat i denna sits pga mig. Finns inte på kartan. Har självrespekt, moral och är väldigt lojal och som sagt mycket respekt för honom.
Han blev helt paff när jag sa det och han förstod mig bättre sen. Men ja. Återstår att se om han tagit bort henne. Ska hålla mig på distans och vara tyst 1 vecka, iaktta. Sen tar jag upp det