Inlägg från: Anonym (Röde Ruben) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Röde Ruben)

Min man och hans kollega

Anonym (Obekväm) skrev 2023-11-09 15:13:05 följande:

Jag var tillsammans med en narcissist förr och det var alltid andra tjejer med i bilden som han hade kontakt med och även träffade. När jag tog upp det då fick jag höra att jag är psyk, behöver hjälp, psycho, du ger en huvudvärk, du är jobbig etc.
    Var orolig att uppfattas som det nu med min man för detta. Men ja gud vet vad han tänker om mig nu då han bara sett min söta snälla sida i 1 år och nu fick se min kalla och arga sida

Så han visar fullt öppet för dig det hon skickar till din man på Snap? 
  • Anonym (Röde Ruben)
    Anonym (Obekväm) skrev 2023-11-10 21:03:21 följande:

Han är 27 och jag är 25.  Han visade att han skrev på snapchat och att hon bara öppnade. Men tyvärr syntes inte meddelande då det raderas efter en stund. Men han sa att han skrev och hon bara öppnade.
    Han är kärleksfull och underbar som han brukar vara. Och vi pratade igår igen och han sa att han förstår mig, även om det var kollega och vänskapligt från hans sida så var det ändå fel och han förstår mig nu och tyckte jag hade rätt i allt.

Men hur vet jag ens om han skrev något till henne eller om han bara skrev något vanligt? :( tänk så har han henne kvar och stängt av notis på henne bara och svarar henne när han inte är med mig? Orkar inte ta upp detta igen och behöva känna mig jobbig och kontrollerande

Det är precis vad du är. Chilla lite. Han har ju gjort avbön. Men tänker du misstro honom i allt hädanefter kan du lika gärna slut. Annars kommer han att göra det åt dig...
Svar på tråden Min man och hans kollega