Min man och hans kollega
Tycker du kan höra av dig till henne å be henne ge fan i andras karlar
Fattar du inte själv att det inte är något värt annars så är du ingen man ska ta råd av.
Tycker du kan höra av dig till henne å be henne ge fan i andras karlar
Förra veckan skulle han skriva till henne om att deras kontakt inte är OK och att han är upptagen.....
Måndagen hade jag en dålig magkänsla om att han inte har skrivit till henne. Han svor på mig att han har skrivit. Som sagt så visade han på snap den dagen att hon bara öppnat. Mmm... dem hade fortfarande streaks som var högre än innan. Då sa jag, ni snapar ju fortfarande? Nej, jag bara öppnar. Jag har bara skickat på bilen eller golvet. Inget annat.
Nåja, måndagen hade jag dålig magkänsla men tänkte för mig själv att inte övertänka och försöka lita på honom. Men nej. Magkänslan fortsatte. Igår gick jag till hans jobb. Letade upp tjejen och frågade henne rakt ut om deras kontakt och hon blev helt paff. Hon berättade att hon skickat bilder i underkläder och även han. Han hade skrivit till henne att hon är så sexig och önskar han kunde få ligga nära henne. Han hade ringt henne flera gånger och även bjudit ut henne på middag, vår restaurang där vi åt första gången :(.
Han hade även kallat ut henne en kväll (kväll han sa att han jobbar kväll till mig) och att han hade försökt närma sig men att hon intr kände sig redo. Jag tänkte okej... Så jag bad henne ringa min man att komma in till fikarummet där hon satt. Och där kom han. Helt ställd. Jag frågade honom om dem träffats och han nekade. Men hon bekräftade och han erkände sen och sa det vara bara 1 gång sen erkände 2 ggr
Han ljög och nekade och samtidigt erkände men typ halvt. Sen sa han att han måste iväg, kunden väntar. Så han gick.
Har inte hört från honom eller sett honom och han slutar 17 idag.
Jag är så äcklad, så arg, besviken och sårad! Hur kunde han?! Tänk om hon inte känt sig redo när dem sågs då hade dem säkert haft sex. Fy alltså. Jag vet inte vad jag ska göra. Känner mig så ful, otillräcklig, inte värd och bra nog