Inlägg från: Anonym (Göran) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Göran)

Min man och hans kollega

Jag tycker så synd om dig. Så här gör man inte. Absolut olämpligt och det är en form av otrohet.

jag förstår att du reagerar. Han sviker dig och du blir sårad in i hjärtat. 

Om man skulle jämföra det innan internet kom så kan man likna det vid att skicka brev och foton till varandra. 

Din man är inte att lita på han är svekfull. Han får energi av det och ärligt talat så tror jag att han skulle vara otrogen om han fick möjlighet. 

jag är ju en man själv 56 år. Jag vet hur män tänker. Jag skulle inte klara av att vara otrogen. Mitt samvete klarar inte det. Jag har drabbats 2 gånger av trohet från 2 kvinnor. 
    det gör så ont i själen. 

det går inte att lita på människor som befinner sig i gränslandet. Jag gissar nu men jag tror att din man även beter sig liknande i fler situationer. 

men du kanske inte drabbas och tänker inte på det. Den erfarenheten fick jag vid min skilsmässa. Plötsligt såg jag alla hennes dåliga sidor och personligheter. 

tyvärr kommer du alltid att bära med dig dessa minnen och det leder till dåliga tankar och det förtär en invärtes. 

du bör fundera på vem din man är. 

Svar på tråden Min man och hans kollega