Inlägg från: Anonym (Enkelt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enkelt)

Min man och hans kollega

Anonym (Obekväm) skrev 2023-11-16 21:11:32 följande:

Han har inte kommit hem än. Jag skrev till honom vid 18 tiden. Om hur lågt han sjunkit och hur han ens kunde göra så här mot mig. Han har bara öppnat meddelandet.

Fan alltså. Han är min dröm, allt allt det jag önskat mig. Utseendet, personlighet, samma humor, samma filmsmak, musik, mat, allt allt. Det var verkligen wow när vi lärde känna varandra. Jag grät av lycka och tänkte äntligen, min dröm man! Allt det jag önskat mig! Både utsida, insida, tankesättet. Allting.
    Och sen kommer detta :(
    Jag vet seriöst inte vad jag ska göra nu?
    Låta honom kämpa och visa eller skilja mig?

Eeeeeh vadå kämpa? Han har träffat någon annan bakom din rygg och nu vill den ynkryggen inte ens prata med dig. Hade han verkligen ångrat dig så hade han bönat och bett på sina bara knän framför dig när du konfronterade honom. Acceptera att han inte bryr sig särskilt mycket om relationen. Borde du ha vetat redan med tanke på vad de två hållit på med... Skilj dig.

Fundera också några varv på vems säng han värmer just nu.....
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Han Solo) skrev 2023-11-16 21:51:55 följande:
    Det finns inga män eller kvinnor som bönar och ber längre. Och speciellt inte på jobbet när man har kunder som väntar. Det betyder inte att han inte mår dåligt för det. 
    Självklart har han svår ångest och försöker väl samla sig. 
    Känner han att det är kört så lär han ju inte stressa hem. Han kan ju vara hos en polare och prata eller på krogen och dämpar ångesten med sprit. 
    Nej inte bokstavligen, men han borde åtminstone ha försökt säga någonting till ts för att övertyga henne om hans kärlek. Eller kommit hem efter jobbet. Ångest eller inte, om man älskar någon som man håller på att förlora så kämpar man! Han har inte lyft ett finger. Istället fortsatte han att ljuga ts rakt i ansiktet. Snyggt...
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Söker_något_annat) skrev 2023-11-17 16:34:06 följande:

Han kanske inte trivs med ert förhållande och söker bekräftelse hos andra kvinnor därför?

Klart att han nekar, de flesta vill trots allt kunna äta kakan och ha den kvar.

Du har missat en del... Läs några av ts senaste inlägg.
Svar på tråden Min man och hans kollega