Inlägg från: Anonym (Han Solo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han Solo)

Min man och hans kollega

Anonym (Enkelt) skrev 2023-11-16 21:31:02 följande:
    Eeeeeh vadå kämpa? Han har träffat någon annan bakom din rygg och nu vill den ynkryggen inte ens prata med dig. Hade han verkligen ångrat dig så hade han bönat och bett på sina bara knän framför dig när du konfronterade honom. Acceptera att han inte bryr sig särskilt mycket om relationen. Borde du ha vetat redan med tanke på vad de två hållit på med... Skilj dig.

Fundera också några varv på vems säng han värmer just nu.....
    Det finns inga män eller kvinnor som bönar och ber längre. Och speciellt inte på jobbet när man har kunder som väntar. Det betyder inte att han inte mår dåligt för det. 
    Självklart har han svår ångest och försöker väl samla sig. 
    Känner han att det är kört så lär han ju inte stressa hem. Han kan ju vara hos en polare och prata eller på krogen och dämpar ångesten med sprit. 
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (Mannen) skrev 2023-11-25 23:25:24 följande:
    Statistiken visa att snygga personer är mer benägna att vara otrogna. Impulsiva och spontana personer är också det. Personer med ADHD exempelvis. Personer som ser sig själv som bättre än andra är en annan grupp. Personer som jagar status exempelvis.
    Länka gärna till källa. 
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (En gång bedragen) skrev 2023-12-06 08:40:13 följande:
    Läste du mitt tidigare inlägg?
    Ett svek av den kalibern förlåter man inte bara så där. Och han har inte gjort ett skit för att visa att du kan lita på honom igen. Han anser att du ska släppa det. Att be om ursäkt räcker inte. 
    Han verkar vilja sopa det under mattan och gå vidare. Det är inte att lösa ett problem eller laga något som är trasigt. 
    TS kanske tycker att han gjort tillräckligt för att förlåta honom och ge honom en ny chans. 
    Att bara be om ursäkt räcker för vissa. Och vissa förlåter bara så där. 
    Det är ju upp till TS hur hon vill lösa problemet. 
Svar på tråden Min man och hans kollega