Inlägg från: Anonym (Men du) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men du)

Min man och hans kollega

TS, du är öppen och ärlig och han kör på. Han har gjort sitt val Och det är inte du. Han tar inte till sig att du säger att det inte känns bra. Du får be om en paus eller göra slut? Hur kan du vara med ngn som inte lyssnar på sig?
    man ska lita på sin magkänsla.  

• Anonym (Men du)
    Anonym (Obekväm) skrev 2023-11-08 19:57:08 följande:

Detta känns som att han har ingen respekt för mig och bryr sig inte hur jag känner. Utan viktigast är att JAG litar på honom.
    Okej? Ja. Jag litar på honom men det handlar om princip. Detta är inte OK men ändå gör han det

inbillar du dig att du litar på honom? 
  • Anonym (Men du)

TS! 

du kan inte se klart just nu. Det är för mkt känslor och du är sårad på alla plan. Det är förnedrande att andra kan ha vetat/vet. Du kan inte tvinga hnm att behandla dig med respekt men du kan ta ett aktivt val för dig och dina hälsa. 

tex vad vill du om 5 år? Ha barn? Med en man som redan nu visat att han inte står upp för dig, respekterar dig och sätter sig först?

jag har varit i din sits, blev bedragen av en kille som jag var FÖR bra för. Han var jättesvartsjuk och isolerade mig från mina vänner och vem var otrogen? Han. Hela skolan visste om det här förutom jag. Förnedrande om ngt då. Men idag känner jag att alla vuxna och vettiga människor vet att jag inte var den som gjorde bort mig. 

du förtjänar bättre, ta hand om dig! 

Svar på tråden Min man och hans kollega