• Anonym (GoodVibrations)

Kvinna: vad föredrar DU?

Ja vad föredrar ni kvinnor av dessa alternativ om vi pratar ren sexuell stimulering nu, inget annat. så inte närhet, emotionellt eller något. BARA sexuell stimulering och njutning.

-penetrerande sex: in-ut i klassiskt samlag i valfri ställning. Beskriv gärna vilken ställning
    -onani: utförd sv dig eller på din partner. hur onanerar du? Klitoris eller g-punkten
    -sexleksaker
    -oralsex
    -annat, ange gärna vad

jag personligen röstar på sexleksaker. Inget kan slå njutningen av vibrationer. Gärna på klitoris. Ingen specifik sort egentligen.

minst av allt gillar jag penetrerande sex. Det är inte njutningsfullt för mig.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: vad föredrar DU?
  • Anonym (Anonym)

En partner som lever i verkligheten och har en sund syn på kvinnor och sexualitet.

Män som försöker efterleva (av män skapade) porrideal går bort direkt. 

• Anonym (mkp)

Tycker det är svårt att välja, för jag gillar allt och det är variationen som gör det ännu bättre.

Skönast orgasmer av oralsex. Den ställning jag gillar bäst om man bara ser till rent sex är bakifrån och med samtidig stimulans av klitoris med fingrar eller vibrator.

• Fjäril kär

Penetrerande sex alla dagar i veckan utan tvekan. Då njuter jag som mest och får flest orgasmer och kommer enklast.  Leksaker och variation är också viktigt emellanåt men det kan inte ersätta samlaget. 

• Anonym (...)

Klitorisvibrator (typ womanizer) och penetrerande sex samtidigt där mannen kommer in bakifrån i fittan, tänk typ sked. Kommer hårt och fort. 

• New  Dawn

Röstade annat. Börjar med oralsex, samlag, sedan stimulans på klitoris med fingrar, samtidigt som jag får stimulans av inre slidväggar med fingrar. Sjukt skönt. Orgasmer med stimulans både utifrån och inifrån blir så vansinnigt sköna! 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (...)
    New Dawn skrev 2023-11-11 20:58:20 följande:

Röstade annat. Börjar med oralsex, samlag, sedan stimulans på klitoris med fingrar, samtidigt som jag får stimulans av inre slidväggar med fingrar. Sjukt skönt. Orgasmer med stimulans både utifrån och inifrån blir så vansinnigt sköna! 

Ja men det måste ju vara det jag också gillar inser jag nu :) Yttre stimulans på klitoris samtidigt som inre stimulans via kuken! Håller med om orgasmerna, vansinnessköna! 
  • Anonym (Jill)

Penetrerande är det som gäller. Gärna från olika håll och vinklar och hyfsat länge. De övriga tycker jag är mer som förspel.

Svar på tråden Kvinna: vad föredrar DU?