Min dotter pratar om sin Dålig uppväxt
Ehh....Ja, det där är en extremt illa barndom. Förstår du inte det?
Dumt att ni inte blev socannmälda. Då hade din dotter kunnat bli placerad i ett normalt familjehem och fått en normal uppväxt.
Ehh....Ja, det där är en extremt illa barndom. Förstår du inte det?
Dumt att ni inte blev socannmälda. Då hade din dotter kunnat bli placerad i ett normalt familjehem och fått en normal uppväxt.
Anonym (Barndom): För ts dotters del så hade hon förmodligen haft det bättre i familjehem enn hos sina föräldrar. Och utifrån det ts skriver så hade dottern fått bo i familjehem till vuxen ålder.
Om man har föräldrar som inte kan ta hand om sina barn så är familjehem helt normalt.
Varför ska man säga att man bor i fosterhem?
Jag är uppvuxen i ett familjehem (fd fosterhem) där vi hade massor av "syskon" som var där för att deras föräldrar inte klarade av sitt föräldraskapet. Ingen av de barnen sa att de bodde i fosterhem. De sa att de bodde med andra föräldrar än sina egna. Och många av de barnen hade det inte br ai hemmet, som i likhet med ts dotter. Jag bode dock med mina föräldrar, som drev familjehem.
Men visst, självklart finns det dåliga familjehem. Men alla familjehem är inte dåliga.
Hehe hehe
Men ni förstår inte att ingen förälder är felfri. Jag gjorde mitt bästa efter mina egna förutsättningar