Min dotter pratar om sin Dålig uppväxt
Är det här så illa? Min vuxna dotter på 30 år pratar ofta om sin barndom. Hon tycker hon far illa. Jag ansåg att hon hade det rätt bra, men på vissa plan hade hon det inte så bra. Men vi gjrode så gott vi kunde även om vi brast i vårat föräldraansvar ibland, men det gör dom allra flesta föräldrarna. Hon mår dåligt över att hennes pappa ofta fick vredesutbrott och skrek och svor och hotade oss. Då han kunde bli väldigt arg vissa gånger, speciellt om han blev väckt mitt i natten eller sent på kvällen att att barnen inte visade hänsyn till honom. Han kunde även säga att han ville ge henne en smäll så att hon somna. Han skrek håll käften och rusade och blev helt galen när han blev väckt vilket man Förstår då han skulle Upp vid 04:00? de här hände när barnen va omkring 7-12 år gamla. Min dotter är besviken på att jag lät det ske samt att jag visade efterlyst till henne när hon va 5-7 år, de va mycket våld och blod innehåll .. även att jag skrämde upp henne om artiklar som handlade om övergrepp och mobilstrålnings. Men jag gjorde de av omtanke och inget annat. Hur ska jag få henne att gå vidare?