Inlägg från: Anonym (Ii) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ii)

Sambon utan bh

Anonym (och?) skrev 2023-11-16 00:09:47 följande:

Jag är tjej och bhn ryker så fort jag kommer hem. Man rekommenderar det också då vissa material kan öka risken för bröstcancer (som jag har ärftlighet för). Känner andra som gör samma. Många Bh:ar är obekväma. 

Jag skulle inte ha haft några som helst problem om de manliga i min familj sett det eller solat topless med min pappa i närheten. Han hade gärna kunnat gå omkring naken om han så vill, inte fan hade jag tyckt det var nåt. Hade han tänt på mina bröst hade han behövt söka hjälp.

Vem rekommenderar det? 
  • Anonym (Ii)
    Anonym (Öh) skrev 2023-11-16 00:47:53 följande:

Tar inte de flesta av sig sin bh när dom kommer hem?
    men ringer det på dörren eller jag får besök så åker bh:n eller en bylsig tröja på snabbt

det är sjukt obekvämt och ha bh hela dagen, dessutom säger dom ju att bröstmuskulaturen mår bättre av att vara utan bh.

Jag sover tom med bh. Hatar när ngt skaver mot bröstvårtorna. Jag känner inte bh:n. Skulle aldrig behålla den på om den klämde, skavde eller irriterade på något sätt. Veckan innan mens kan brösten göra ont även med bh. Att låta dem skumpa upp och ner behålöst i det läget vore hemskt. Det skulle göra ont att gå. Ibland har naturen verkligen misslyckats med sin konstruktion! Men jag vet flera kvinnor som tar av den. 
Svar på tråden Sambon utan bh