Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Är min fru otrogen?

Litar du på henne?

• Anonym (?)
    Anonym (Orolig man) skrev 2023-11-16 15:03:20 följande:
    Inte nu, inte längre. Som jag svarade en annan här att tvivlet kom när det blev långa dagar på jobbet, det är normalt för yrket men fick känslan att hon inte tyckte att det var ett problem att spendera mindre tid med mig. Hon kommer hem sent, pratar glatt om sitt jobb, händelser etc, vi äter middag, sen vill hon gå o lägga sig då hon ska upp tidigt. 
    Vad skulle krävas för att du skulle lite på henne?

Om du fick läsa chatten och den var oskyldig.  Skulle du lita på henne då och allt vara bra?
  • Anonym (?)
    Anonym (Orolig man) skrev 2023-11-16 17:05:39 följande:
    om chatten är oskyldig och det finns en legit anledning att låsa appen (finns nog ingen legit anledning ärligt) så krävs det tid. Tid att kunna känna att jag kan lita på henne, sen om jag lyckas kunna lita på henne eller inte är en annan fråga. Men som svar, så är det tid och att vi har en rak och öppen kommunikation. 
    Låter som det är dags att göra slut och gå vidare. KOmmer du inte kunna lite på henne kan ni inte ha en bra relation
  • Anonym (?)
    Anonym (Orolig man) skrev 2023-11-16 19:01:05 följande:

Snabb uppdatering: Hon kom precis hem och haffade henne innan hon hoppade in i duschen och bad om att få se konversationen. 
    Innan jag ger er svaret så vill jag säga att jag har enda sen händelsen inte frågat om att få se konversationen eller att jag kanske skulle vilja se den sen utan hon sa att om jag vill se allt så är det bara att jag säger till. Ni kommer nog ändå inte tro mig haha. 
    Hennes svar är (och hon visade) att hon har raderat konversationen IDAG.
    Hon visade upp och enda meddelandet som fanns är från idag, och var arbetsrelaterat. Inget konstigt. 

Så ja, jag hann säga att jag har 2 val nu. Antingen lita på att det fanns inget mer att hitta, eller så ville hon dölja det såpass mycket och kanske(?) hade det på känn att jag skulle fråga då mitt mående i övrigt inte varit helt toppen denna vecka. 
    Med facit i hand, hon har låst appen, raderat hela konversationen. Det osar skilsmässa för min del...

Inse, du kommer inte skilja dig då du saknar bevis.  Istället kommer du fortsätta gnälla, må dåligt, misstänkta henne till hon gör slut. 
Svar på tråden Är min fru otrogen?