Är min fru otrogen?
Det är en ohållbar situation. Man undviker att gå tillbaka till en arbetsplats där man haft en sexuell relation när man har en relation.
redan det som du har läst nu är oacceptabel. Helt klart har ju något hänt. Din partner skrev om sina känslor om hur hon uppfattade situationen. Då var alkohol inblandat. de gick över en gräns. Det som kändes dåligt kommer att kännas mindre dåligt snart och det utan alkohol. Gränser flyttas fram.
du ska vara uppmärksam på förändringar. Hennes humör och beteende. du har noterat förändringar och tyvärr tror jag inte det är utan anledning. Jag tycker det är stora varningsklockor som ringer.
sammanställer man allt du har skrivit så blir det så här?
din fru har börjat arbeta på sin tidigare arbetsplats och där hade hon en sexuell relation med sin chef.
(det är inte något som man ska ha, det är omoraliskt)
(har man en relation äktenskap börjar man ALDRIG på en arbetsplats där man tidigare haft en sexuell relation)
Det hände något mellan dem på ett AW. Hon gillade det. Hennes chef och hon hade sedan sms-kontakt om det med sexuell laddning.
hon tillbringar mer tid på arbetet.
(det behöver inte betyda att hon är otrogen men med tanke på historiken så är det inte uteslutet att det finns en orsak utanför arbetet).
hon har ändrat inställningar i sin telefon.
(det är INGET bra tecken)
hon har erbjudit sig att byta arbete att du kan få se hennes mobiltelefon.
(det kan låta som att hon är ?oskyldig? och anstränger sig för att du ska känna dig trygg. Men det kan vara så att hon hoppas att du INTE ska be henne byta arbete och kontrollera telefonen).
Det finns många faktorer som tillsammans inte känns bra.
Jag skulle tro att det är exakt så här det är vid otrohet.
var uppmärksam om hon är ovanligt glad energisk. Sur irriterad otålig mer mån om sitt utseende klädsel. Om hon gör ?ärenden? om hon ska träffa vänninor du inte tidigare har hört talas om. Om hon pratar mycket om sin chef om vad han gör säger även om det är negativa saker Om honom.
var uppmärksam på om hon drömsk frånvarande ändrade sovvanor sömn. Gör andra förändringar i sitt liv kanske beter sig som när ni just hade träffats. Om hennes samtalsämne förändrats om hennes förklaringar är detaljerade och inte stämmer tidsmässigt eller logiska.
samla ?bevis? gör anteckningar. Glöm inte tid datum och hur du känner det och hur hon beter sig.
jag misstänker att hon är otrogen. Tyvärr. Jag har egen erfarenhet och har kompisar som berättat liknande saker.