Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

    Hur slutar man älta

    Vad är det du ältar?

    Du skriver att han inte varit otrogen, men många vita lögner, som du har svårt att släppa:.och förlåta eller?

    Rent generellt (utan att veta så mycket, eller ingenting eg) så är väl det bästa att ni kan prata ut ORDENTLIGT om det som du går och ältar om..

    En gång för alla...Och sen lägger man det bakom sig, och fortsätter med en dag i taget..

    (Men som sagt jag vet ju inte vad han ljugit om)

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (sådär) skrev 2023-11-17 16:26:59 följande:
    Ja det är väl klart att alla gör som de vill, ingen här kommer väl åka hem någon och tvinga personen att göra på ett visst sätt? 

    Varför svarar du inte på frågorna istället för att bara slänga ur dig tomma floskler? 

    Hur ska man kunna göra förändringar i sitt liv om man inte vet vad man vill förändra?

    Och hur ska man kunna veta vad man vill förändra utan att se bakåt?

    Hur ska man kunna avgöra om man vill eller inte vill fortsätta en relation med någon utan att se bakåt och analysera hur personen betett sig mot dig?
    Pratar du om TS eller dig själv i tråden?

    För du verkar väldigt upprörd av andra som skrivit att TS borde se framåt istället för bakåt..

    Vet du varför man bör se framåt istället för bakåt? 

    JO..Det är nämligen så lilla guben/guman att man kan inte ändra på det sånt som redan har hänt...Men man kan göra så att det blir bättre i framtiden genom att se framåt istället..

    Förstår du då?

    Ts skriver att hon älskar sin kille, så varför skulle hon vilja förändra honom för..Det låter ju helgalet...att en tjej ska ändra på någon hon säger sig älska.

    Nej gå inte den vägen TS...Om du älskar din kille som han är nu så tror inte jag att du bör eller ens vill förändra honom..(men prata ut kan man ju alltid göra, eller är t.o.m bra att göra)

    Ingen kille(eller tjej) är perfekt..Det existerar inte ens en människa på denna planet längre som är perfekt, inte ens (sådär) är perfekt även om hen låtsas som det..
    Det var över 2000 år sen som det föddes en perfekt människa på jorden. Ni kan ju gissa vem 😁
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (sådär) skrev 2023-11-20 11:19:58 följande:
    Låt mig gissa du har själv betett dig som TS kille och därför propagerar du för att bara förlåta precis vad som helst Drömmer
    Det kan jag ju inte veta..För TS har inte ens skrivit vad han har gjort förutom vita lögner..men jag gissar på att jag har betett mig än värre än att bara säga en vit lögn..men klarar man inte av vita lögner ens så kommer man få ett svårt liv...

    säg någon som aldrig har ljugit, eller sagt en vit lögn...tror du det så måste jag tyvärr meddela dig om något viktigt----- att alla människor har ljugit..och ljuger..
Svar på tråden Hur slutar man älta