Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Jag blev för nervös under jobbintervjun = Fick inte jobbet

Anonym (Patetisk och misslyckad) skrev 2023-11-28 09:06:11 följande:
    I det här fallet kan det ha blivit fel.

Jag träffade en verksamhet/förening som kallade sig för Samverkningsteamet. Som tur så skulle Samverkningsteamet tydligen sluta och vem som skulle ersätta det verksamheten, vet jag inte, men jag fick träffa dessa och fick ''bonus''.

D.v.s ingen återuppföljningsmöte, utan man tog allt på en gång och jag fick hjälp i princip omgående. T.ex så jobbade de hårt på plats och noterade i mina papper att beräkningen kan ha blivit fel i Oktober månad och därför blev beräkningen i November månaden fel. Och då fick jag rekomendationen att överklaga och bekräftelse att i första hand kommer överklagandet till handläggaren och därefter om man vill överklaga ytterligare. Liksom, att första överklagandet går till handläggare på Försörjningsstöd, så denne kollar noga om det blev fel. Därefter om man fortfarande anser att det är fel, så kan man överklaga igen och då går överklagandet till Förvaltningsrätten.

Så det är inte konstigt att jag fick under hundralappen.

Jag fick rekomendation om olika saker vad jag kunde göra.

De var väldigt empatiska. Det var en mycket gott möte, men insativ, så precis mot slutet av möte så blev jag så slut. Men det var mycket bra över deras bemötande gentemot mig. Jag trodde det skulle bli hård och oempatiskt möte. Men det blev helt tvärtom mot mina förväntningar.
    Vilket är samma råd du fått i tråden och i dina andra trådar.... 
Svar på tråden Jag blev för nervös under jobbintervjun = Fick inte jobbet