Inlägg från: Anonym (Frustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustrerad)

    Hur får jag han att förstå?

    För att försöka göra en lång historia kort med det relevanta kvar i. 

    Jag & min man ha över 10 år tillsammans. Vi har tre barn ihop var av den minsta kom förra månaden. 
    För mig har det alltid varit viktigt att hitta tillbaka till varandra både närheten men också det sexuella. 

    Jag vill få det till att vi har ett väldigt bra sexliv, är lyhörda & testa gärna det den andra vill. Det har blivit mycket mer intensivt sen den sista graviditeten. 
    Jag har haft en del kramper vilket har gjort att sexet blivit lidande (men inte fantas). 

    Nu till mitt "problem" 
    Någon vecka efter förlossningen fick jag som jag säger "tillbaka" min kropp. Jag har inte längre ont, går att böja & lusten kom som ett brev på posten. Jag vill ta igen all förlorad tid & bara ge järnet. Testa allt vi pratar om & fantiserat om. Görandet där som vi skrivit om i smsen till varandra men det är liksom som att han är nöjd. 
    Han säger att han är trött & jag ta det som en pik till att han inte vill. Jag svarade honom att jag inte ska väcka honom mitt i natten för att ha sex igen därpå han svarar att jag hade blivit sur om han inte "get med sig". Min respons på det var " är det bättre om jag använder en leksak istället" 

    Jag försöker gång på gång förklara hur jag känner, vad jag vill & hur jag mår men det går liksom inte fram. Jag tycker att det är jobbigt att ta face to face med alla hormoner i kroppen då jag känner att jag är lätt till gråt. Så vi skriver sms, jag har också sagt till honom varför jag vill ta det så här, vilket han respekterar.

    Utöver sex biten har vi det super bra men det stör mig så fruktansvärt. Jag vill bara ha dom där fantastiska nätterna & inte vanligt "tråkigt" sex. Jag vill skrika rakt ut JAG GÅR INTE I SÖNDER! GE MIG ETT REJÄLT KNULL SOM JAG ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA typ. 

    Jag bad honom i vecka skriva något snuskigt, brukar bli en bra ingång till kvällen men denna gången svarade han inte ens på det, trotts att jag ändå pikade honom flera gånger om det. Så i natt/morse så skickade jag ett till honom vilket jag inte ens fått respons på. 

    Blev otroligt långt inlägg ändå. Men hur är jag honom till att förstå? Det blir ju inte lättare & jag är sjukt frustrerad. 

Svar på tråden Hur får jag han att förstå?