Inlägg från: Anonym (iskall) |Visa alla inlägg
  • Anonym (iskall)

Osäker på vem som är pappan

Anonym (Okej?) skrev 2023-11-22 23:41:34 följande:
    Herregud. Förstår inte att det ens finns såhär naiva människor i den här tråden?

TS har inget val!!! sanningen kommer att komma fram!! den som är bio pappan kommer att faställas av staten! Det är lagstadgat. Alla barn i Sverige som inte föds inom äktenskapet DNA-testas! Inget kommer att kunna vara hemligt mer än några månader till. 

jösses Amalia. vet ni ingenting om hur saker fungerar?
    Pratar du om PKU tester, eller vad för tester?

Vid PKU-Tester kollar dom efter sjukdomar...inte vem som är pappan!

Sen om man "vet hur saker och ting fungerar" mycket bättre än alla andra människor på denna planet som du säger dig göra och dessutom har så viktig information...Varför länkar du inte till en sida som backar upp ditt påstående åt TS i så fall?

Vad jag vet så kollar dom inte efter vem som är pappan på vanligt pku-test eller något random test, utan vill man göra ett faderskaps test då måste man söka dispans (eller vad det heter) för det hos familjerätten!
  • Anonym (iskall)

Vad alla verkar upprörda av att TS har varit otrogen..

Wake up australia....Ni kan gå in och kolla i flera olika trådar här på FL om hur många det är som har eller har haft älskare eller älskarinnor...eller varit otrogna någon gång..

Hur många som helst finns det som är, har varit eller kommer vara otrogna, men det kanske är därför ni är så himla upprörda...För att eran egen man/fru/sambo är, har varit eller kommer vara otrogen, ha ha..

Ja, men det kommer dom flesta av er aldrig någonsin ens få reda på iaf!
    Inte ens om er partner ljuger er rakt upp i facet, så kommer ni inte veta det..

Så ligger det till i den verkliga världen, utanför eran "skyddade verkstad" ..

Man blir ALDRIG påkommen, OM man inte VILL bli påkommen! 
    Inte ens om man är gravid..

TS sambo kommer säkert skriva sig som pappa! Och då kommer dom aldrig ta något DNA prov...

Sen alla löjliga scenarier ni räknat upp som KAN hända..Låter ju bara patetiska.
    Som "tänk om ditt barn blir tillsammans med sitt halvsyskon"-då blir det incest?? (om den andra råkade vara pappan) 
    Ja den sannolikheten är ju jättestor...eller hur!?

• Anonym (iskall)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-23 18:57:09 följande:
    Vilken tråd läser du? De flesta är upprörda för att TS aldrig kommer ta reda på pappan och vara ärlig. Otroheten i sig är något annat.

Och DNAprov kan ju barnet ta. och scensriot att barnet liknar sin pappa är ju väldigt vanligt.

Och jo. Man blir påkommen. För ingen är perfekt att dölja saker. Och det krävs väldigt lite för att missa något en gång.
    Ja det vet jag väl, lite svårt att missa att alla är upprörda pga baaaaarnet...

Stackars baaaarnet..Nej det är inget synd om barnet, så länge TS och hennes man tar hand om den...Finns värre saker i livet som barn får uppleva varje dag runtom i världen..
    Eller har ni missat allt som pågår, som tex childtrafficking i världen...
    Dom barnen skulle nog tycka att det var ren lyx att bo i Sverige i en vanlig fam, kanske eller så skulle dom hellre vilja bli påsatta varje dag hmm..vad tror du?

Nej MAN blir inte påkommen, någon gång...Men DU kanske skulle bli det, det vet ju inte jag hur jäkla slarvig du är..Det har jag ingen aning om.
    Är man otrogen och inte vill att det ska komma fram, så är man inte slarvig helt enkelt, inte så svårt...

TS har inte blivit påkommen hitills, andra jag känner har inte heller blivit påkommna och jag själv har aldrig blivit påkommen trots att jag legat med olika män flera ggr. och kommer fortsätta att göra det, för det är ingen som ska bestämma vad jag får göra eller inte göra...

Allra minst min man...Och ja han får självklart också ligga med andra, om han nu skulle vilja det..
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-23 19:54:50 följande:
    Var bara tyst istället. Massor är jätteledsna för de aldrig träffat sin riktiga förälder. Det har förstört dem totalt.
    Meh...Det finns ju massor av människor som är ledsna för att dom FICK träffa sina riktiga föräldrar istället..och fick sitt liv förstört..

Löjligt resonemang..Men hela tråden är ju full av just löjliga resonemang om varför TS bör säga sanningen..

Ge henne ett enda VETTIGT skäl till att ta reda på vem som är pappa istället.

Att hennes sambo blir ovetandes är inget vettigt skäl, till varför hon ens skulle riskera att säga sanningen...

Hennes sambo överlever ändå..Och kommer t.o.m må bra av att bli pappa åt ett barn som han ändå ville ha..Sen om det är hans enligt "blodet" eller inte har väl ingen betdelse.

Barn tyr sig till personer som tar hand om dom, visar kärlek, osv, och inte bara för att dom råkar ha samma blod:
  • Anonym (iskall)
    Moa22 skrev 2023-11-23 22:32:38 följande:
    då vill du inte ta någon med tång då alla människor ljuger.
    Precis..Ja alla människor ljuger...Och att dom som skrivit i denna tråd ens tror att dom själva är totalt oskyldiga till att någonsin ljuga..Säger mer om dom själva än dig,  hur naiva dom egentligen är..

Sen tror dom inte heller att deras partner ens skulle KUNNA ljuga för dom, när dom i verkligheten ljuger varje dag som alla människor!  Även om det oftast är sk "vita lögner" så borde dom kunna förstå att även deras partner ljuger, har ljugit eller det bästa, deras partner KOMMER garanterat ljuga med en så pass kontrollerande partner...

Om man inte kan erkänna det så ljuger man för sig själv,...

Bry dig inte om vad dessa personer som tror att dom är Jesus själv skriver..
  • Anonym (iskall)
    Anonym skrev 2023-11-24 00:52:00 följande:
    Varför fortsätter du att skriva så dålig svenska även efter varg-incidenten?
    Dålig Svenska?  

Ok! Du får väl tycka vad du vill om min Svenska, men den här tråden handlar inte om Svenska språket...Eller? 

Sen var det den enda dåliga saken du kunde komma på...ha ha..Pateretiskt!  

Det brukar inträffa när folk på FL inte längre har något annat att komma med, att dom börjar klaga på svenskan..

Sen vet t.o.m barn att man inte väcker det DJUR som sover..
    Man kan säga Björn, Varg, Hund, Räv, osv...
    Det är ett ORDSPRÅK..och t.o.m barn förstår att björn kan betyda hund eller vilket djur som helst..

Tror du mig inte så kan jag länka..om du nu inte kan söka på google själv..Vilket du säkert inte kan eftersom du på allvar tror att det MÅSTE vara en björn...ha ha..
    Snacka om vem som är dum och äcklig--kalla inte TS dum/äcklig när du själv är dummare än ett sågspån!
  • Anonym (iskall)
    Anonym (J2) skrev 2023-11-24 12:12:55 följande:

Nu verkar det som ts har gett upp lekstugan..

Ja, men då kan ju ni som aldriiiiiiiiiiiig någonsin ljuger själva, koppla av en liiiiiten stund tills nästa TS som skriver att hen har ljugit för sin partner..

Det spelar väl ingen som helst roll för er om denna TS är på riktigt eller inte, för ni verkar ju tro att ni är Jesus själva, som aldrig någonsin har ljugit..

Eller ännu dummare är ju att ni går och tror att era partner ALDRIG NÅGONSIN har ljugit för er!?

Ge er..Självklart har eran ev partner redan ljugit för er-om ni är äldre än 13 år iaf....Om än kanske bara vita lögner än så länge, men dom riktiga lögnerna kommer komma in erat ev förhållande förr eller senare..Var så säker!

Verkligheten är inte så som just DU och alla andra naiva här vill att den ska vara, den är så himla mycket värre än vad ni ens kan gissa er till. ha ha..
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-24 19:02:54 följande:
    Vad arg du är. Ta det lugnt.
    Jag är  inte arg..Förstår inte hur du ens kan läsa in att jag skulle vara arg,.. Tvärtom tycker jag att det bara är kul! Alla har ett val. Ingen tvingar väl stackars dig att vara tillsammans med en annan människa..Som ljuger..För det gör ALLA..

Så om du är tillsammans med någon överhuvudtaget, så HAR personen redan  ljugit för dig
    Eller är du verkligen så jäkla korkad att du inte fattar det..att alla ljuger..Men googla på det då så får du se..

Jag lever bara i verkligheten och där kan jag vara otrogen ena dagen och ligga med min man nästa dag, (även om min man inte varit otrogen hitills - , så KAN han ju vara det)

Jag vill förekomma dom ev problemen istället...Så om min man skulle säga att han har en ny, så kan jag säga, men vad bra, då har vi båda en kk..

Det är väl ändå bättre att ha realistiska förväntningar på sin partner/man/fru..än totalt orealistiska som du och massor av andra naiva töntar i den här tråden verkar ha..
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Mimmi) skrev 2023-11-25 11:18:58 följande:
    Du har ett väldigt udda sätt att visa glädje på måste jag säga.
    Plus att du skriver som en kratta. Har du hört talas om interpunktion?
    Vet du hur versaler ska användas i skriven text? Om ja, varför skriver du inte korrekt?

Utöver det så ljuger inte alla, du tror det för att du själv har svårt att hålla dig till sanningen skulle jag tro.
    Och vem som är korkad då, ja det kan du fundera på.
    Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
    Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?

Ja just det interpunktion!
    Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.

Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
    För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?

Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
    För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
    Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..

Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
    Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag!
  • Anonym (iskall)
    Anonym skrev 2023-11-25 23:19:13 följande:
    Varför är ovan skrivet på så dålig svenska?
    Jaså är det? Eller vill du bara härma en annan i tråden..Ja jag gissar på det..

Jag  brukar nästan alltid prata och skriva på engelska, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag skrivit svenska som en jäkla kratta..

Men jag trodde väl att alla kunde skriva här..Inte att man var tvungen att vara helsvensk för att få göra det..
    Men man lär sig nya saker om Svenskar dagligen..
    Många av er är inte spec trevliga mot folk från andra länder..

Eller är det här ditt lilla sjuka sätt att "glömma bort" att alla dina killar har varit eller kommer vara otrogna mot dig, för att du är så jäkla ful?

Bygg upp era jäkla självförtroenden, och sluta vara så löjligt kontrollerande, om ni nu skulle VILJA ha ett längre förhållande någon man någon gång i erat fattiga liv.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-26 05:02:27 följande:
    Tldr.

Som sagt, varför ör du så arg?
    Som jag skrev tidigare..Jag är inte arg.

Tycker bara ni är löjliga som drar upp hur NI tror att man skriver på svenska. när det inte handlar om det alls i den här tråden..Det är helt OT=Of Topic!
    Eller förstår ni inte att man inte ska skriva OT. over and over här?

Vill ni diskutera svenska språket så starta en egen tråd för det istället.
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan