• Anonym (Stump­irumpi­)
    Mon 20 Nov 23:08
    916 visningar
    35 svar
    -3 +5
    35
    916

Kan män hjälpa män?

Vad skulle du som man anse är en rimlig överenskommelse för att hjälpa en annan ensam man? vad skulle krävas för att ni ska runka tillsammans, runka varandra, suga av varandra eller ha sex med varandra? lagligt med samtycke givetvis.

om du som man inte skulle göra något av ovan, är det då rimligt att anta och tro att kvinnor finner intresse i det? är inte det lite dubbelmoral?

varför säger ni att kvinnor har höga krav, men ni själva inte kan ställa upp på varandra inom gruppen män? är inte det hyckleri?

• Svar på tråden Kan män hjälpa män?
  • Anonym (Troli­gen)
    Mon 20 Nov 23:13

De män som säger att kvinnor och sex borde delas ut till ensamma män är väl 1 på miljonen?

Det är ju knappast en generell uppfattning hos män.

Det finns både män och kvinnor med extrema åsikter och som kommer med knäppa ideer.

• Mon 20 Nov 23:21

Gäller frågan alla män, för alla män funkar likadant?

Märklig frågeställning, det handlar väl om att ge och ta?
    Hetero, bi eller gay är ju ganska intressant i frågan.
    Det måste ju finnas någon form av attraktion från båda hållen för att det ska funka, det är väl sen gammalt?

Eller handlar frågan om prostution?

• Anonym (Troli­gen)
    Mon 20 Nov 23:27
    Min övertygade gissning är att TS är Hejhopp från tråden bredvid om sexköp etc
  • Anonym (Eh)
    Mon 20 Nov 23:56

Konstig trådstart. Är syftet återigen att smutskasta män?

• Anonym (den ena konsti­gare än den andra)
    Tue 21 Nov 01:53
    Anonym (Eh) skrev 2023-11-20 23:56:50 följande:

same old same old, det bara poppar ut trådar ur samma maskin
  • Anonym (twin)
    Tue 21 Nov 06:31
    Anonym (Stumpirumpi) skrev 2023-11-20 23:08:08 följande:
    Kan män hjälpa män?

Ja, fast nu tänker jag inte på sex. Jag menar att män hjälper män med uppmuntran, istället för att trycka ner. Det här har jag sett flera ggr när jag varit intresserad av en kvinna eller trott att en kvinna flirtat. Män är oftare mer uppmuntrande och tror att kvinnan kan vara intresserad, eller flirtade.
    Kvinnor är oftare mer negativa, och tror inte att kvinnan varken flirtat eller kan vara intresserad.
  • Anonym (Stump­irumpi­) Trådstartaren
    Tue 21 Nov 06:52
    +1
    Anonym (Troligen) skrev 2023-11-20 23:13:57 följande:

De män som säger att kvinnor och sex borde delas ut till ensamma män är väl 1 på miljonen?

Det är ju knappast en generell uppfattning hos män.

Det finns både män och kvinnor med extrema åsikter och som kommer med knäppa ideer.

Har du läst några trådar skapade av män det senaste? eller är du oförmögen att läsa dessa? För det drabbar inte dig vad andra knäskålar tänker om kvinnor?
    Tue 21 Nov 06:53
    +1
    Anonym (Eh) skrev 2023-11-20 23:56:50 följande:

Ska vi ta ut statistik och jämföra antalet trådar med kvinnohat kontra manshat? Och sen ta ut brottsstatistik från scb? Ser fram emot dina intressanta insikter.
    Tue 21 Nov 06:55
    Anonym (twin) skrev 2023-11-21 06:31:55 följande:
    Ja, fast nu tänker jag inte på sex. Jag menar att män hjälper män med uppmuntran, istället för att trycka ner. Det här har jag sett flera ggr när jag varit intresserad av en kvinna eller trott att en kvinna flirtat. Män är oftare mer uppmuntrande och tror att kvinnan kan vara intresserad, eller flirtade.
    Kvinnor är oftare mer negativa, och tror inte att kvinnan varken flirtat eller kan vara intresserad.
    Hur uppmuntrar män andra män? Ryggdunkningar och bröl om att du är en sån man? Likt mannen myten legenden. Eller djupa utvecklande samtal där ni kan hjälpa varandra att utvecklas?
  • Anonym (twin)
    Tue 21 Nov 06:56
    Anonym (twin) skrev 2023-11-21 06:31:55 följande:
    Det är kvinnor som talat om för mig hur män ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig. Som klankat ner på min kropp. Sagt att det är omanligt och avtändande om jag var nervös inför en dejt. Män har aldrig sagt nåt sånt till mig. Män har förståelse för att man kan vara nervös inför en dejt. Män tycker att man ska försöka med kvinnor man tror kan vara intresserade.
Svar på tråden Kan män hjälpa män?