• Anonym (Eh)

Kan män hjälpa män?

Konstig trådstart. Är syftet återigen att smutskasta män?

• Anonym (Eh)
    Anonym (Stumpirumpi) skrev 2023-11-21 06:53:38 följande:
    Ska vi ta ut statistik och jämföra antalet trådar med kvinnohat kontra manshat? Och sen ta ut brottsstatistik från scb? Ser fram emot dina intressanta insikter.

Sa jag något om brottsstatistik på scb? Jag frågade ifall syftet med trådstarten är att smutskasta män och det verkar som att jag har rätt, utifrån dina uppkäftiga svar att döma. 

Dessutom har jag sett väldigt många trådar på familjeliv (och andra sidor) som handlar om manshat, precis som att jag har sett trådar som handlar om kvinnohat. Jag själv är kvinna men det betyder inte att jag tycker att det är nödvändigt att skapa trådar i syfte att smutskasta män. Så om du vill försöka intala mig att det inte förekommer manshat här på familjeliv eller andra sidor så har du helt fel. 

• Anonym (Eh)
    Anonym (Stumpirumpi) skrev 2023-11-21 06:52:10 följande:
    Har du läst några trådar skapade av män det senaste? eller är du oförmögen att läsa dessa? För det drabbar inte dig vad andra knäskålar tänker om kvinnor?
    Ojsan, så några män på familjeliv skapar sådana trådar och nu drar du slutsatsen att typ alla män, eller väldigt många män, håller med dessa män med knäppa teorier? Du kan ju på riktigt inte mena att man kan lita på trådar på en hemsida när man ska göra generella antaganden om män som grupp i sin helhet? Tror du att trådar på internet är representativt för vad hela befolkningen tycker? Snälla du, nog måste du väl kunna tänka längre än så?
Svar på tråden Kan män hjälpa män?