Inlägg från: Anonym (Elisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elisa)

Otrohet. Vad göra?

Först var det ju ingen Riktig otrohet, sen även om det finns emotionell otrohet så räknas detta knappt in där heller...

Skillnad om han hade hållit på och träffat henne (emotionellt) i månader/år eller liknande...Nu var det lite fb, chatt och att dom hade träffats 2 ggr, utan sex..

Sen förstår jag inte varför du frågar på slutet..Varför gör de flesta män så här.

Nej varför skulle dom flesta män göra sådär?  
    Och varför tror du inte att kvinnor kan "göra sådär" också? 
    Antar att du menar vara otrogna, ja det "kan" kvinnor också vara..det är inget specifikt för just män...

• Anonym (Elisa)
    Anonym (Otrohet) skrev 2023-11-21 06:39:33 följande:

Självklart är det här otrohet, allt du döljer för din partner som du vet att den skulle bli sårad av räknas i min värld som otrohet. 

Ha ha..Det lät roligt och som om du är väldigt ung och naiv...
    Om du nu ens har en partner så kan jag garantera att hen redan varit "otrogen" i dina ögon sett.
    Om "dölja saker" betyder otrohet...

Menar inte att din ev partner måste ha legat med någon annan, men eftersom du tycker det är otrohet om din partner ens skulle prata, skicka bilder eller chatta med någon annan...Så är jag ganska säker på att hen redan varit "otrogen"

Dom flesta människor berättar inte ALLT - som tex sina sexuella fantasier med andra, det  berättar man sällan för sin partner..
    Och man kan vara otrogen utan att partnern aldrig får reda på det, eller det är ju det vanligaste..Att partnern inte kommer på en, även om man legat med flera st..
    För det beror helt på hur man sköter det.
    .
    Och dom kommer ju speciellt inte berätta något om dom har en partner som är kontrollerande och/eller har lätt att bli svartsjuk..
Svar på tråden Otrohet. Vad göra?