Inlägg från: Anonym (Hemligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hemligt)

Otrohet. Vad göra?

Otrohet är det definitivt inte, men ett svek är det och jag förstår att ts reagerar.
    En man som håller på så är inget att hålla i när stormen ryter runt kröken.

Hade detta inte kommit till ts kännedom så hade de garanterat gått längre och även legat med varandra. Garanterat.

Jag hade lämnat den mannen, för som sagt så är han inte att lita på. Och tillit krävs om en relation ska fungera.

Till sist, alla män gör definitivt inte så.

• Anonym (Hemligt)
    Anonym (Otrohet) skrev 2023-11-21 06:39:33 följande:

Självklart är det här otrohet, allt du döljer för din partner som du vet att den skulle bli sårad av räknas i min värld som otrohet. 

Självklart för dig men inte för andra.
    Jag skulle aldrig begära att allt ska ske helt öppet, lika lite som jag skulle acceptera ett sånt krav.
  • Anonym (Hemligt)
    Anonym (jaha) skrev 2023-11-24 10:58:07 följande:
    Nja, bara det faktum att han gick bakom ryggen på TS med det visar ju att han visste mycket väl att det var fel. Och bevisligen håller ju TS oxå med om att det var fel så mao... ja otrohet.

Att den sen säkert finns 150K andra tomtar i världen som tycker det är helt ok och att man inte kan googla sig fram till någon exakt definition av vad som är otrohet är ju ganska irrelevant, i just TS fall så var det ju otrohet enligt bådas definition av det.
    Bara för att det inte är otrohet så betyder det inte att det är ok.
    Ett svek, absolut. Otrohet, icke.
Svar på tråden Otrohet. Vad göra?