• Anonym (Swing)

Låna ut min man

Ska låna ut min man till ett par. Från början vad det tänkt att vi skulle ha sex på 4. Jag har dock inte intresse av det med dem. Kvinnan i paret känns omogen o för ung jag gillar inte för unga. 

Har höjt mina krav o min man kan liksom inte förstå att jag vill numera enbart ha sex med personer om jag blir attraherad av. Han har nog trott att jag varit det. 

Har blivit kåt på situationen o givit mig lite erfarenhet av det. Jag säger typ nej till alla numera eftersom jag ser inte att jag blir attraherad av dem. 

Träffar man dem är det personkemi o då är det mer att ok jag kan ha sex men ser inte att det blir som jag hade önskat. Så nu lånar jag ut min man till paret. Är lite nervös om jag klarar det men samtidigt så kan jag ha högre krav som jag vill. Jag är aktiv i sängen o vill verkligen ha bra knull och har inte fått det ngn gång. 

Jag o min man har perfekt sex o han är en knullmaskin o jag likaså 😅😘

Jag vill gå igång på text som dem skriver samt att utseende är mer än ok. 

• Svar på tråden Låna ut min man
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Swing)

Jag vill ha respons från ngn som har lånat ut sin man. 
    Vad man ska tänka på innan. 

Min oro är mest att jag går med på ngt jag ångrar. 

Det framgick tyvärr inte. 

Det handlar inte om hur många man har sex med utan ha mera njutning o kunna låna ut sin man. 

Min njutning blir när jag får träffa par el extra man som jag går med på o träffa. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Jaha)

Så typ all text var helt onödig, enda du undrar är om du klarar av att låna ut din man?  För att svara på det lär du väl gräva i vad som känns inom dig just nu och varför.

• Anonym (Swing)

Min text var mest o ge bakgrund till varför jag lånar ut min man. 

Kanske helt onödigt, men nu gjorde jag det. 

Som jag ser nu så tror jag inte att jag kommer ångra mig alls. 

Vill veta vad som görs ihop m paret samt att jag ska veta när det sker. Skriver nog mest för har ingen jag kan prata med om detta. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (...)
    Anonym (Swing) skrev 2023-11-22 12:39:17 följande:
    Låna ut min man

Ska låna ut min man till ett par. Från början vad det tänkt att vi skulle ha sex på 4. Jag har dock inte intresse av det med dem. Kvinnan i paret känns omogen o för ung jag gillar inte för unga. 

Har höjt mina krav o min man kan liksom inte förstå att jag vill numera enbart ha sex med personer om jag blir attraherad av. Han har nog trott att jag varit det. 

Har blivit kåt på situationen o givit mig lite erfarenhet av det. Jag säger typ nej till alla numera eftersom jag ser inte att jag blir attraherad av dem. 

Träffar man dem är det personkemi o då är det mer att ok jag kan ha sex men ser inte att det blir som jag hade önskat. Så nu lånar jag ut min man till paret. Är lite nervös om jag klarar det men samtidigt så kan jag ha högre krav som jag vill. Jag är aktiv i sängen o vill verkligen ha bra knull och har inte fått det ngn gång. 

Jag o min man har perfekt sex o han är en knullmaskin o jag likaså 😅😘

Jag vill gå igång på text som dem skriver samt att utseende är mer än ok. 

Du kan väl va med i rummet och kolla på, sen kanske du hoppar in i akten eller sitter kvar på stolen och smeker dig själv 
  • PorterPelle
    Anonym (Swing) skrev 2023-11-22 20:12:18 följande:

Min text var mest o ge bakgrund till varför jag lånar ut min man. 

Kanske helt onödigt, men nu gjorde jag det. 

Som jag ser nu så tror jag inte att jag kommer ångra mig alls. 

Vill veta vad som görs ihop m paret samt att jag ska veta när det sker. Skriver nog mest för har ingen jag kan prata med om detta. 

Jag förstår dina tankar och funderingar. Finns mycket att tankar i huvudet innan det sker som man vill prata igenom men med vem? Du får gärna skicka dm, vi har erfarenhet från det du skriver om. 
  • Anonym (Swing)

Jag kan inte vara med i rumme, kvinnan som är med är ingen jag vill vara med eller uppleva sex med. Kanske ändrar jag mig men just nu så vill jag inte. 

Hon är yngre än mig och jag förstår att han blir kåt på henne. Jag blir kåt om ngn kan prata bra skriva bra texter o h vill gärna att personen attraherar mig oxå. 

Har nu sett deras texter som dem skriver till varandra och min man är väldigt kåt på henne så det var ju målet. Känns ändå lite konstigt att läsa men nu har jag ändå lovat. 

Jag ska få en trekant om jag hittar rätt kille.. det var bestämt innan jag lova bort min man. 

Jag tänker att jag vill veta allt om sex upplevelsen o vill att det ska vara ärlig. Kanske d sårar mig men det får jag ta vill ändå veta. 

Min man skulle aldrig lova bort mig det skulle ge han hjärnspöke. Jag vill tro d är bara sex o om det är bra sex får det vara helt ok. 

• Anonym (P)

Kanske inte samma risk men när jag och min exfru hade sex med andra, bl.a i tre/fyrkant, så framgick det att hon fick mycket starkare orgasmer med andra män än med mig och det blev början till slutet för oss.

• Anonym (Swing)

Har aldrig varit orolig när vi har haft träff på 4 
    men nu när jag inte är med så är min oro att han kanske kommer tycka hon är skönare än mig. 

Jag kan förstå att när ngn är 17 år yngre att det kanske blir skillnad. Jag är en sexig kvinna som jag får höra av många men kan inte liksom ta in det. När jag har sex så är jag på topp o njuter o tar för mig. Är väldigt skraj att han kommer känna mindre för mig efter henne. 

• Anonym (Swing)

Vad tråkigt att ert förhållande inte höll 
    pga orgasmen.. tänker att många ggr så är det sitsuation kåt som gör att man blir kåtare än vanligt. 

Så har det varit för mig, min man har alltid varit o är bäst älskare 
    för mig.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Swing) skrev 2023-11-23 15:27:51 följande:

Har aldrig varit orolig när vi har haft träff på 4 
    men nu när jag inte är med så är min oro att han kanske kommer tycka hon är skönare än mig. 

Jag kan förstå att när ngn är 17 år yngre att det kanske blir skillnad. Jag är en sexig kvinna som jag får höra av många men kan inte liksom ta in det. När jag har sex så är jag på topp o njuter o tar för mig. Är väldigt skraj att han kommer känna mindre för mig efter henne. 

Om du är orolig för det så ska du absolut säga nej till sånt. Du har rätt till ditt sexliv, och då ingår hans sexliv.
  • Anonym (Låter osmart)

Jag avskyr swinging och liknande så jag sysslar givetvis inte med sådant. Men om jag gjorde det hade jag nog inte vart så särskilt bekväm med att låna ut min man som verkar väldigt på till en yngre kvinna. Förstår man inte varför så är man för dum för sitt eget bästa. 

Han hade blivit utlånad enbart om han inte haft vidare lust att vara med henne, hon var 50+, vägde minst 100kg och hade en horribel personlighet. Sådär att man får bita sig i läppen för att inte säga något taskigt inom 5 minuter efter man setts. 

• Anonym (Swing)

Ja nu verkar mannen tro jag har en dold agend...
    Det har jag inte vill bara sluta att träffa personer jag inte vill vara med. ( högtst 10 år yngre) i vill självklart se en person som jag tycker är snygg el charmig kroppen Ngr trivselkilon 

Hade jag lånat ut han till ngn äldre etc så hade han gått igång på situationen o inte personen i fråga. Så har det varit för mig, att jag skulle aldrig raggat upp dem om jag var singel.. 

Kanske gör han det med Det paret den yngre kvinnan men hon är för mig gör omogen i sitt sätt som jag ser när hon skriver men irl kanske hon inte är det. Jag kommer inte ligga med dem har redan bestämt mig. Vill liksom ha ngt o prata om oxå... 

Min man är rädd att jag ska bli arg el vilja ha ngt tbx. Kommer inte bli arg alls.

Jag känner mig trots tvivel o oro att jag inte kommer ångra mig. 
    på ngt sätt så kommer jag bli starkare o min man kommer o få Ett gott el ok ligg men det blir ju inte fler ggr 

• Anonym (Tagg)

Men hettegud. Gör slut o knulla runt om det nu är så roligt. Då får ju din kille oxå knulla runt o kanske hitta ngn som duger så han slipper hålla på så igen

• Anonym (hur??)

Exakt hur kommer det att gå till när du utlånar din man? Kommer du att sätta in en annons någonstans med 'man utlånas' och få jättestor respons på den?

Verkar vara en gratis runda som du bjuder på här, där din verkliga agenda är en annan.

Svar på tråden Låna ut min man