• Filuren888

BF aug 2024

Hej!

Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
    Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.

Hjärta

• Svar på tråden BF aug 2024
  • Villblimamma98

Granen123 grattis! ❤️ hoppas allt fortsätter att se bra ut. Jag har mitt ultraljud i morgon och är så jävla nervös...

• Granen123
    Villblimamma98 skrev 2023-12-13 19:39:15 följande:

Granen123 grattis! ❤️ hoppas allt fortsätter att se bra ut. Jag har mitt ultraljud i morgon och är så jävla nervös...

Tack 🙏🏻❤️ Lycka till imorgon❤️ jag kommer kika in här som jag regelbundet gör om dagarna och hoppas på positiva besked ifrån dig (om du känner att du orkar uppdatera här). Jag vet exakt hur nervositeten känns och ter sig? jag håller alla tummarna för dig imorgon ❤️❤️
  • Granen123
    MagganTop skrev 2023-12-13 19:05:49 följande:
    Spännande! Det är jag med beräknat på sista mens 😍 har dock inte ul förrän om två veckor
    Men vad kul att du har exakt samma, 6+1 😃 en föjeslagare på dagen😅 
  • Granen123
    Lugnoro skrev 2023-12-13 16:53:13 följande:

@granen123 vilken lättnad med ultraljudet! 

Ja en sådan obeskrivlig lättnad, hade svårt att ta in vad hon sa först. Allt kändes så overkligt. Hamnade i någon slags chock då jag hade ställt in mig helt på att jag hade fått missfall. Kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag tillslut lyckades ta in att hjärtat faktiskt pickade? det kändes bara för surrealistiskt, overkligt men helt helt underbart. Har ju aldrig varit gravid tidigare och jag och min sambo har kämpat länge. Att få se ett tickande hjärta inuti min kropp.. så overkligt och så mycket känslor. Kommer bära med mig det ögonblicket för resten av mitt liv 🥺🥹❤️
  • Nojjig

Granen123 grattis så roligt att höra! Håller tummarna att det fortsätter gå bra! 

Finns det en aktuell länk till Facebook-gruppen? 
    Hade tänkt vänta till efter mitt tidiga ultraljud om en vecka, är 6.0 idag och jag är 40 år så förväntar mig missfall men så mycket tankar och en lång väntan på ultraljudet så vill vara med i gruppen iaf.
    Illamåendet har kommit nu iaf så symptomen finns verkligen. 

• Villblimamma98
    Nojjig skrev 2023-12-14 10:43:59 följande:

Granen123 grattis så roligt att höra! Håller tummarna att det fortsätter gå bra! 

Finns det en aktuell länk till Facebook-gruppen? 
    Hade tänkt vänta till efter mitt tidiga ultraljud om en vecka, är 6.0 idag och jag är 40 år så förväntar mig missfall men så mycket tankar och en lång väntan på ultraljudet så vill vara med i gruppen iaf.
    Illamåendet har kommit nu iaf så symptomen finns verkligen. 

https://fb.me/g/p_bVPKpt1gXz2RZzsJ/FRin6fmq
  • Anelaaa89
    Villblimamma98 skrev 2023-12-13 19:39:15 följande:

Hoppas det gått bra idag 🙏🏼
  • Villblimamma98

Hade precis ultraljudet. Allt såg bra ut. Grät när hon sade att bebisen levde. Den mätte exakt 7+0 som den ska ❤️ bf 1/8

• Anelaaa89
    Villblimamma98 skrev 2023-12-14 16:53:53 följande:

Hade precis ultraljudet. Allt såg bra ut. Grät när hon sade att bebisen levde. Den mätte exakt 7+0 som den ska ❤️ bf 1/8

Åh vad härligt! Vilken lycka 😍
    Önskar också att jag kunde göra VUL men det erbjuds inte där jag bor trots oro och tidigare missfall, finns ingen privat klinik här alls och de som finns i andra städer i länet är fullbokade 😩
  • Cinapuffen
    Villblimamma98 skrev 2023-12-14 16:53:53 följande:

Härligt! 😍
Svar på tråden BF aug 2024